2015. december 6., vasárnap

138's

Szóval advent meg készülődés meg minden egyebek. Csak szépen sorba.


A múlt héten vasárnap elkészítettem keresztanyuéknak készítettem ezt az arany-ezüst gyertyás adventi koszorút, el is vittem nekik. 


A mi adventi koszorúnkat pedig tegnap, szombaton készítettem el. Reggel felkeltem, elmentem szalagokat szerezni itthon, majd bementem a városba. 
Az első utam az egyik kávézóba vezetett, ahol ittam egy cappucinot meg vettem egy termosz szerű poharat. Tök aranyos meg minden és annyira tetszik hogy lehet hogy megtartom magamnak és majd veszek másikat ajándékba. De még nem tudom, azért jó lenne ajándékba is adni valamit így karácsonyig el fog dőlni.
Majd átmentem a Művészellátós Hobbi boltba és ott beszereztem mindent a mi koszorúnkhoz meg magunknak akartam csinálni egy ajtó díszt is így annak is vettem néhány dolgot. 
És vettem egy fekete és egy fehér Pannon Color temperát. Szépen lassan kigyűjtöm mindet majd, csak ne kerülne 1200Ft-ba. De annyiba kerül, így majd lassacskán.


Majd mindent beszereztem a családi mikulásomhoz. Anyának vettem egy Chilis csokit, apának a kedvenc édességét, dunakavicsot, tesómnak, pedig egy ilyen dobozos oreos kekszet vettem, mert mostanában mindig azt akart enni. Ezt is elkészítettem meg az osztálymikulás csomagot is, R.-nek. Holnap csináljuk ezt az egész osztálymikulást, már alig várom, kíváncsi vagyok, hogy mit fog szólni. Még reggel veszek bele túró rudit, mert az a kedvence és utána kész is! 


Igen, ilyen lett az ajtó díszünk, amikor kereszt meglátta, akkor mondta, hogy nekik is kell egy ilyen, tehát a héten plusz alapanyagot is kell beszereznem és kész is az ajándékuk. Egész nap a koszorúval, a csomagokkal meg az ajtó dísszel voltam elfoglalva, délután már időm se volt elpakolni, mert siettem a matek tanárhoz, aki olyan szinten fárasztott le, hogy az az egy óra egy évnek tűnt! Borzalmas volt. Majd haza jöttem és már el is kellett kezdeni a készülősét, a színházba.



A színház valami fantasztikus volt, én imádtam az egészet, bár a régebbi előadás nekem jobban tetszett. Most benne volt Nagy Feró, Deák Bill Gyula, Bródy János, Kocsis Tibor, Keresztes Ildikó és a kedvencem, aki Koppány volt, Feke Pál. Nem volt rossz. A betét dalok ugyanazok voltak így élvezhető volt csak hát még sem olyan volt.. Na mindegy. Jó volt. 
Haza jöttünk, kitettem a csizmámat és rá pár percre meg is jött a mikulás! 
Kaptam Tőle:

Két könyvet:
  • PILINSZKY JÁNOS: ÖSSZES VERSEI
  • Simon Márton: Polaroidok

Édességet:
  • Étcsokoládés Alma karikákat
  • Szerencsi étcsokoládét
  • Étcsokis aszaltmeggyet
  • Paleo Étcsokis kesudiót
  • Meg ilyen Cappucinos csokit.



Rengetegen voltak, elég jó helyen ültünk amúgy. Keresztszüleimmel, Mamával, anyával, apával meg persze apa uncsijaival és azoknak a szüleivel  mentünk - ők olyanok mintha közelebbi rokonok lennének - erre az előadásra. Tesóm örült, hogy övé a ház, egész este senki se szólt rá, hogy na csendesebben, a kocka haverjaival ugyanúgy játszott. Ennek örömére pizzát rendelt és Colát is vett. Csak mosolyogtam, de neki ez a kikapcsolódás. Ez a szórakozás!

És egy témáról szeretnék még írni. Vagyris RÓLA.
Barátnőm már rengeteget nyaggatott, hogy jelöljem be, írjak rá. Én persze folyamatosan tiltakoztam és nem, én nem akarom és a többi.
Pénteken bejelöltem, hogy végre hagyjanak békén pedig titokban igen is izgatott voltam, hogy vissza kelöl-e.
Szombaton 9:06-kor írt neki barátnőm az én nevemben, már mint mintha én írtam volna, hogy Szia, remélem nem baj hogy bejelöltelek és mikor ezt megláttam eléggé megijedtem és nem tudtam mit csinálni, nem tudtam hogy boldog legyek, hogy hű vissza jelölt és hogy "írtam" is neki vagy pedig sírjak, mert tök hülyének nézhet. Majd válaszolt egyszer, hogy szia, miért lenne? Színház előtt írtam neki egy olyan már minden mindegy alapon hogy nem tudom és megkérdeztem hogy milyen napja volt. Ezt tanácsolták a lányok. 
Színház után észrevettem, hogy válaszolt, amiben bocsánatot kért csak nem volt wifi közelében én meg mondtam hoyg színházba voltam és hogy ezért nem írtam. Mire jött egy téma. A színház megkérdezte hogy mit néztem, leírtam majd megkérdezte hogy tetszett-e, leírtam a véleményem majd megkérdezte hogy mi volt benne az érdekes. Na ekkor már nem tudtam eldönteni, hogy az előbbieket komolyan gondolta vagy udvariasságból kérdezte de miért tette volna, már mint miért lett volna udvarias és miért nem küldött el a fenébe?
Kedves.
Ez már biztos. Majd megkérdezte hogy honnan ismerjük egymást. Olyan béna egy választ írtam, hogy hihetetlen, de hát igaz volt. Majd megkérdezte hogy nekem milyen napom volt? 
flowers and girl képEkkor már teljesen izgultam  nem tudom miért mert hát eh. Még így ismeretlennel meg hogy egyszerűen nekem még nem volt barátom és nem tudok se kezdeményezni se semmi és hogy most így beszélgettem vele, eléggé fura. Elköszönt, én is és ennyi. Ma alig mertem bejelentkezni, Jelenleg is offline-vagyok. Mert félek, hogy nem ír mert hát miért tenné? Őrültnek tart. Egy darabig biztos, hogy nem fogok bejelentkezni.. Ma amúgy nem csináltam sok mindent.. Átmásoltam a törit, amit el is kezdtem tanulni. Átmásoltam az irodalmat, még hátra van a nyelvtan és a népművészet. De a népművészetet majd a hét közbe, mert az még várhat, de a többi az fontos. A nyelvtanhoz hozzá is kezdek, utána meg sorozatozok. Vagy törit tanulok. Vagy az angol tételeket csinálom mag. Ó, ne. Az angol! A levél! Fhu hozzá is kell kezdenem. De az meg fent van az fb csoportba, oda be kell jelentkezni.. Eh. Másolok egy kis nyelvtant utána szedek egy kis bátorságot, hogy bejelentkezzek. Óh, hogy én mennyire bátor vagyok! És még a tétel is.. EEeee. Kíváncsi vagyok rá, hogy a többiek mennyit tanultak holnapra. Műv töri témazárón túl vagyunk, már csak kép felismerés lesz. Fogalmazást kellett írni pénteken, hát majd meglátjuk az eredményt. A héten lesz egy fakt, egy töri és egyszakma töri, a három legnehezebb tantárgyból témazáró. Végem lesz, de az egészbe a legjobb, hogy szombaton is lesz suli és persze, hogy csütörtöki órarenddel, ami a legnehezebb napunk. Hát persze! Miért is ne? Ah, lenne már vége ennek az egésznek. Meg lenne valami tanulási vágyam is, mert az úgy elmúlt. De nincs. Annyira rossz.. Félek minden egyes naptól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése