2015. december 15., kedd

TAG

XMAS TAG December 15. - A karácsonyi szünidő legjobb elfoglaltságai


friendship, travel, and winter kép


Hát én nem vagyok egy konyha tündér, de karácsony nincs mézeskalács nélkül. Az öcsém és anya szokták ezt megcsinálni én meg kidíszítem őket. Semmi több, sajnos nem sok mindent tudok segíteni mert mndenkire ráhozom az ideget, hogy mennyire béna vagyok.

A forró csoki vagy a meleg tea illata egy jó könyv társaságában. Eszméletlen érzés miközben itt ülök a kandalló mellett és lobog a tűz.

A nappaliba és a bazi nagy kanapén szétterülve nézzük a filmet, filmeket.

A legjobbat viszont csak utoljára hagytam. Elmenni fotózni, hmm! Mikor már jól teleetted magad és nem tudsz megülni egy helybe, elmenni, ki a határba, vinni magammal a kis gépet és szárnyalni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése