2015. november 28., szombat

131's

Pénteken, suli után - ami oly eseménydús volt, hogy semmit nem tudok róla mesélni. - elmentem Évához, a természetgyógyászhoz a szokásos kezelésre. Csak most anya értem jött és elmentünk vásárolni!

Myboxba kötöttünk ki. A fehérneműkkel kezdtünk, ami eléggé unalmas volt nekem mert én tudom a méretem és ami tetszik azt beledobtam a kosárba, ami nem azt meg ott hagytam és ez olyan hamar meg volt hogy anyát alig tudtam megvárni.

Majd bementünk nekem csizmát venni. Végig szaladtam a deichmannba a női osztályon majd újra alaposan végig néztem, de egy nagyon megragadta a figyelmemet. Felpróbáltam egy 39-est és tökéletes volt. Landrover barna baki, ami belül írtó meleg és puha, de még betét is kaptam bele, ami ilyen termo. És tök jó! Imádom. Anya mondta hogy nézzünk még egy hosszú szárú csizmát is, de mondtam neki hogy azt nem láttam. A Deichmannból távoztunk volna egy tök jó cipővel, de nem nekünk még feleslegesen húsz percet kellett nézelődni hogy legyen egy csizmám ami ilyen nőiesebb ruhákhoz jó. Nem találtunk.

Aztán átmentünk a H&M-be, de ott nem találtam semmi értelmeset. Nem tudom miért, de nem találtam most. A New Yorkerbe viszont imádtam minden egyes darabot. Bordó-zöld lázba égtem és találtam is egy csomó mindent.


A legjobban ennek a zöld kardigánnak örültem. Eszméletlenül puha, meleg és nem mellesleg jól néz ki. Aztán három póló. Egy baglyos egy Minionos, (ami másik kedvenc darab!) meg egy álomfogós póló. IMÁDOM. :3

Szereztem még három nadrágot is egy bordót meg egy kéket meg egy feketét. Két hosszú ujjú felsőt.
Majd átmentünk a Takkoba, ott is átfutottam a ruhákat de csak egy kötött pulcsit találtam, azt felpróbáltam. Majd míg anya próbálgatta a felsőket meg ilyesmik addig nézegettem a kiegészítőket. TALÁLTAM egy fekete kötött kesztyűt aminek vannak ilyen levágott felső új percei vannak de van ilyen ráhajthatós része. A legeslegkedvencebb darabom.

Ennyi volt a shopping nap, teljesen átalakult a ruhatáram. Imádom ezeket a darabokat! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése