2015. november 26., csütörtök

129's

christmas, warm, and winter kép
Végre!
Igen, ma nem voltam suliba, csak megint őszintének kellett lennem, hogy nem akarok menni suliba és nem kellett mennem. Nem volt szükség színészkedésre se semmi betegségre, elég volt annyi, hogy megmondtam őszintén, hogy elvagyok fáradva és ki szeretném pihenni magam. Be jött.
Hisztizni sem kellett semmi. Bár hisztizni csak akkor szoktam, ha nincs itthon kávé. Nem szokott gyakran előfordulni, ezért nem is vagyok hisztis alkat.

Jönnek az ünnepek, vagyis a szeretet ünnepe. Barátnőim kapcsolatban, folyamatosan azt hallgatom, hogy mit vegyenek a barátjuknak meg tőlem kérnek tanácsot, hogy nekem olyan jó ötleteim szoktak lenni, most mit ajánlok? Ki ismeri jobban őket én vagy ők? Ki a barátnőjük? Akit szeretünk, annak nem olyan nehéz ajándékot venni, csak oda kell rá figyelni, hisz mindig van, ami épp elromlik, vagy épp nincs. De ezt sose szoktam nekik meg mondani, én is töröm a fejem hogy ők mit adjanak..bezzeg nálam sose fog eljönni az az idő mikor az én barátom ajándékán filózhatok. Sose. Pedig már várom, hogy egy ünnepet ne "egyedül" ünnepeljek. De hát úgy se leszek egyedül. Anyáék itt vannak, bár nekik már meg van az ajándék ötletem már csak meg kell valósítani. Tesómnak még nincs, bár az övén annyira nem is gondolkoztam.
Kezdés.

Anya mondta tegnap, hogy szeretné, ha én készíteném el az adventi koszorúnkat. Milyen jókor mondja, nem? Advent első vasárnapja előtt pár nappal. Ráadásul keresztanyuék előtt mondta! Így nekik is készíthetek egyet. Igen, már én is gondolkoztam rajta, de nem találtam semmi jó ötletkezdeményt, így hagytam. De hogy anyának eszébe jutott, hogy mi lenne ha én készíteném, így most teljesen magamra vagyok hagyva. Hogy délelőtt nem voltam suliba, apával elmentünk vásárolni. Vagyis a koszorúhoz vásárolni. De csak azután, hogy elmentek a kórházba, levették tesóm lábáról a gipszet, majd haza jöttek dél körül és az után mentünk el a virág boltba. Mivel a városba csak az van. Vettünk két koszorú alapot, nyolc gyertyát meg annak a talpát, hogy lehessen rögzíteni. Meg különböző szalagokat. Anya kikötötte, hogy bordó gyertya legyen rajta, keresztanyunak meg arany gyertya kellett. Ennyi volt felírva a két kívánság listára, a többit én intézem. Vettem hozzá egy-egy kis díszt, amit apa javasolt. Csak akkor fogom rá tenni, ha holnap, suli után nem fogok semmi kelléket találni a hobby boltba. Meg venni akarok hozzá ilyen csipke szerű szalagot, a gyertya oldalára. Mivel hogy azt mondta a nő, hogy befelé ég el, így  a gyertya oldalára még simán lehet valamit tenni. Mert szerintem úgy jobban fog mutatni, de majd kiderül, persze.. Még pár kellék és össze hozok valamit szombaton.

Igen, holnap már megyek suliba, hisz ma kellőképpen kipihentem magam és behoztam minden lemaradásomat, egyet kivéve. A rajzot. Nem csináltam meg.. Esetleg, este ha lesz kedvem, de nem mondanám biztosra, mivel ma este színház! Ki fut a nő után avagy ki után fut a nő? Azt hiszem valami ilyesmi a címe. Szabó Győző! Csak miatta tetszett meg a színdarab. Vígjáték! Már alig várom. Megyek megfürdök meg a többi ilyesmi, hogy ne hogy miattam legyen késés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése