2015. november 6., péntek

116's

 Kedden se voltam suliba, tanultam egész nap. Szerdán gyakszi nap volt, befejeztem a sportpecsét gyűrűt és elkezdtem a második feladatot.. Suli után érte mentem a kosztümért. Aztán csütörtökön eszméletlenül nehéz napunk volt, mentem körmöshöz, újra bordó lettem. Ma pedig fárasztó nap volt plusz még rossz idő is. Ködös, párás.. Suli után pedig átmentem a természetgyógyászhoz majd anya értem jött és mentünk magassarkút venni. Ilyen lett. Kell a szalagtűzőre és a ballagásra, meg lesz tesómnak is a tánciskolája és a ballagása. Mind ebbe az évbe. Ki lesz használva.. Volt egy ugyanilyen cipő csak bordóba. Na az.. Fhu gyönyörű volt  csak hát nekem a ballagásra nem stimmel arra meg külön cipőt nem veszek így maradt a feketéje. Holnap megyek be a kinyomtatott, kidolgozott tételekért, meg bemegyek a kávézóba, veszek egy kávét elvitelre. Hm. Már alig várom azt a finom kávét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése