2015. november 18., szerda

123 's

dance, black and white, and ballet képIgen, igen. 1,2,3. Ez egy különleges bejegyzés lenne normális esetben, de nem lesz az, mert eszméletlenül unatkozok. Ma lesz a főpróba én meg már izgalmamba vagy nem tudom mibe felébredtem már fél négykor!

Nem baj, mert normálisan felöltöztem, elkészültem. Volt rá időm. Sőt, még erre a bejegyzésre is! Hát ki az aki fél négykor kell? Haha. Még sok mindenre lenne időm..

Tegnap hozta a nőci a keringős ruháinkat. Ilyen bordós, kis szép, csak kilátszik belőle a lábam. Rövid. Az normális?
Mindenesetre ez volt a legkisebb problémám, a többieknek volt sokkal nagyobb gondjuk is, így felpróbáltam lefotóztattam magam barátnőmmel majd levettem és mentem is órára. Gyakszira. Ott volt egy tizedikes srác, mellettem ült, kicsit lassan beszél, de amúgy jó fej volt. Csendesnek néz ki, de amúgy aranyos. De ő elment az utolsó óráról, nekem se volt kedvem dolgozni így felmentem a másik osztályhoz, barátnőmmel beszélgetni.

Majd megint tánc.

Borzalom, nem megy egyszerre, de amúgy minden rendben. Csak nem néz ki így jól..
nature, hippie, and home kép
Mert oké, hogy mindenkinek jó ruhája lesz, Hippis, hisz úgy minden oké lenne, de így? A ruha nem minden. Elfogjuk baszni. Ma is, vasárnap is.

Az Énekről nem is beszélve!

Ma direkt szoknyát vettem fel, a harisnya miatt, hogy már legalább azzal ne kelljen kínlódni. Meglátjuk, hogy mennyit ér.

Tegnap, tánc után, mentünk volna ötre egy kiállításra a kávézónkba és egy fél óra késéssel oda értünk.. Igen ám, de ott volt az igazgatóság meg persze még pár tanár, mivel a mi sulinkból egy tanárnak volt a kiállítása és így le se tudtunk ülni!

Így megnéztük gyorsan a képet majd mentünk is ki, a csaj pedig utánunk hozta a kávénkat.

Amúgy a kiállítás valami ramaty volt, nem értettem a lényegét, az egésznek a kocncepcióját, de biztos hogy van, aki érti. Ma megint megyünk kávézni, szerintem majd újra megnézem. De a rajz is. Fhu. Ha én úgy rajzolnék, fel se vettek volna a suliba!
Ebben biztos vagyok.

coffee, camera, and drink kép
Ugye pénteken nem, mert megyünk koncertre, ahova még el se engedtek, de oda mindenféleképpen megyek. Tehát pénteken ezért, így a szombatot biztos, hogy vagy turizással vagy pedig fotózással fogom eltölteni.

Ebben is biztos vagyok.

Vagy olyan fáradt leszek, hogy nem megyek elturizni, csak fotózni, vagy pedig úgy fel leszek töltődve, hogy mindkettőre szakítok időt.

Mert fotózni biztos, hogy megyek, egyszerűen muszáj lesz kikapcsolódni vasárnap előtt. Már tegnap este is menni akartam volna, hogy mára kicsit lazább legyek vagy micsoda, de hát nem jött össze, mert már fél10-kor kidőltem.

A jövő héten találkozunk K-val. Olyan rég nem láttam már meg úgy hiányzik, hogy nem igaz. A barátaim közül, akik nem a sulinkba járnak, őt hívnám el egyedül. De hát nincs annyi jegy, hét darabot kapott mindenki, nem tudtam szerezni a család többi tagjának így csak a nők jönnek, a férfiak pedig itt maradnak, elbeszélgetnek. A gyerekek meg.. öö azok gyerekek. Nincs is olyan kisebb gyerkőc a családba, akiket nem lehetne a mamájukhoz leadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése