2015. november 22., vasárnap

124's

love, wedding, and couple képPénteken nem mentem a koncertre, de nem is bánom, sokkal jobban szórakoztam itthon.
Aludtam.
Viszont a szombati nap nagyon felhúzta az agyamat.. Reggel mikor megláttam, hogy esik az eső, majd elfogott a sírógörcs. Olyan letargiába estem, hogy beültem a Tv elé és onnan ki se jöttem.

Olyan halálnyugalommal nyomogatom a billentyűzetemet, olyan nyugodtan iszogatom a kávémat, így indulás előtt egy órával, hogy nem hiszem el..

Eddig már megfürödtem meg megmostam a hajam, semmi mást nem fogok vele csinálni. Húsz perc és megyünk a kozmetikába, utána meg már annyi idő lesz, hogy amit tegnap összekészítettem cuccot, azt berakjam a kocsiba, ami majd be visz.
Úgy volt, hogy unokatesóm L. visz be, de hát tegnap bulizni volt, ami biztos, hogy jól sikerült. Remélem a bátyja még 24 évesen szakít rám annyi időt, hogy be visz. Vele annyira nincs jó kapcsolatom, de amúgy egyre jobban javul. Viszont L.- el eszméletlenül jól el tudok lenni.
Teljesen más a két bolygó vagyis tesó.

Szóval igen, ma szalagtűző.
Furcsa, mert nem izgulok.
Nem tudom a dalokat, nem tudom a táncot, de majd valamit csak összehozok..
A szobámat még rendbe kellene rakni. Meg ilyesmi, de lusta dög vagyok. Nincs kedvem a mai naphoz. Remélem a kozmetikába valami gyenge sminket csinálnak.. Met ha nem, istenemre mondom hogy lemosom és úgy fogok kiállni oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése