2015. november 24., kedd

126's

fashion, glasses, and sweater képOktóber 24.
Kifejezetten, egy borongós, őszi nap. de annyira nem volt rossz. Elviselhető.
Tegnap, ahogy gépeztem, egyszer csak bevillant egy kékség, enyhén szólva megijedtem, lefotóztam, hogy a kocka osztálytársaim mondjanak rá valamit. De csak kiröhögtek meg olyanokat mondtak, hogy fel fog robbanni meg hogy ezt meg azt ki kell cserélni és a többi baromság. Nem mondtak rá semmit, hogy mit csináljak vele így a kis eszemmel, ami még maradt és ami volt abba az idegállapotba, kivettem a laptopomnak az aksiját, vissza kapcsoltam és minden rendben volt vele, de persze anyának mondtam, hogy majd a gépes bácsinak szólni kellene.

Reggel nem volt gond az indulással, apa felvitt, a buszt elértem és időben ott voltam, minden a legnagyobb rendben volt. Egy órán se feleltünk, megkaptuk még szabad napnak, de tudom, hogy holnap már töriből feleltetni fog a helyettes asszony, vagyis a töri tanárunk. Tudom, érzem.

Hét órám lett volna, de maradtam nyolcadikba mert egy dolgozatot vagyis novella elemzést még be kellett pótolni. Nem tudtam, hogy mit írtak a többiek, de a tanár nő állította hogy én itthon megtanultam az elemzést és hogy könnyen ötöst írhatnék így belőle. Nem, ez egyáltalán nem igaz, mert úgy mentem nyolcadik órába, hogy még a szempontok se jutottak eszembe hirtelen. Másik novellát kaptam. Eszméletlenül nehéz volt, Barabbás, ez volt a címe. Nem baj, legközelebb ha halálomon is vagyok akkor is bemegyek, mert nem fogok sokkal nehezebb dolgozatot írni így utólag. Más fél oldalt írtam 45 perc alatt, az egyenlő a nullával ennél a tanárnál.. Viszont kijavította a témazárót és azt mondta, hogy 16 egyes lett. Na itt enyhén szólva befostam, hogy nekem is egyes lett.. Aztán amikor beadtam a dolgozatot mondta, hogy hármas lett. Enyhén szólva leesett állal néztem rá, el se akarta hinni!! Remélem jól mondta meg az eredményt nem más dolgozatát figyelte..
study and school kép
Haza jöttem a 16:30-as busszal. Ó istenem, gyerekek, ha láttatok már helyes pasit. Te jó ég. Kis pödört bajusz, közép hosszú haj, viszont a szemeit nem láttam. Édes volt. Pércsen szállt le a központba.

Sétáltam haza, majd úgy fáztam már, hogy elkezdtem futni mint az őrült. Nem melegített fel egyáltalán.
Itthon meg itt volt a gépes bácsi, elvitte a laptopomat. Azt mondja, hogy nem is találja a hibát, mondom lefotóztam, hogy mit írt ki, mondta hogy mutassam meg, az alapján elvitte. Tesómtól elkuncsorogtam egy bejegyzés erejéig a gépet, már adom is vissza úgy is törit kell tanulnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése