2015. november 29., vasárnap

133's

23:42
Amúgy aludnék már csak hát na. Egész nap tanultam a népművészetet, a szakma törire egypercem se volt de nem baj, majd holnap. Levezetésképp, igen este kilenc körül kezdtem hozzá, de levezetésképp egy laza rajzolást tartottam, amit kötelezően meg kellett csinálni holnapra, rajz órára. Így sikerült és ott van mellette amiről rajzolni kellett. Másolás. Igen is nehéz volt!
Ittam nem rég egy csipkebogyós-citromos-menta teát, ami isteni volt. Ki akarommosani a bügrém, mert holnap vinni akarom. Meg össze kell rakni egy tesi cuccot is és még az angolt is meg kell tanulnom meg persze ki kell készítenem a holnapi ruhámat, mert ahogy ismerem magam, nem fogok időbe felkellni. Főleg ha még tovább írosgatom.



Elég rossz fotók, gyors megoldás volt.
Ráadásul telefonnal.
Az álló képet rajzoltam én,
bár ez eléggé nyilván való.


A(z) DSC_1331.jpg megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése