2015. november 17., kedd

122's

Szóval Hétfőn elmentünk barátnőmmel kávézni, suli vagyis az ünnepség után. Laza volt a hangulat és szerencsémre a gyönyörű szemű srác volt bent.

A zöld szemei világítottak, még mindiiig. Fhu. Olvadok, ha belenézek a szemébe.

Szóval annyi volt, ami úgy felpörgetett, hogy elkezdett incselkedni, mi szerint a Toffifee-s kapucsinó jobb mint valami Braunis. És ráakart beszélni, hogy igyak olyat. Közbe a csaj, mondta hogy de van Toffifee-s is, ő meg csak hajtotta azt a másik félét.

Meg is szagoltatta velem, de maradtam a szokásosnál. Barátnőm közbe tök jókat nevetett rajtam, rajtunk, utána pedig oda jött a srác az asztalhoz. Kihozta a kávét és megnézte, hogy min nevettünk ennyire. Barátnőm rögtönzött, mivel épp azon nevettünk, hogy a srác miket csinált, nem pedig azon, amit épp néztünk. Valami kisbaba videót mutatott neki, ami annyira nem is volt vicces.

coffee, hands, and photography képTuti hülyének nézett utána.

A Hat órási busszal haza jöttem, megtanultam keddre és hát igen.. a Kedd. Eszméletlenül berágott ránk az igazgató helyettes, aki a töri tanárunk is. De még csütörtökön. És nekünk kedden mindig dupla óránk van vele. Az első kettő. Szerencsére a kis tanár tanította meg az anyagot, nem is nagyon beszéltünk vele.

Az  igazgatóhelyettes nem szereti, ha valaki késik, engem ezért nem is szeret.. Mert Hétfőn késtem és még ellenőrzőm se volt.. Így haragudott rám, éreztem, de keddre már vittem. Oda mentem hozzá, hogy mivel nem volt ellenőrzőm a tegnapi késésért, így most azt beadtam neki. Még alig tudta visszafolytani a mosolyát, szerintem tuti mosolygott magába.

De ezt jó jelnek vettem..

Tegnap se próbáltunk a másik osztállyal, gondolom ma fogunk vagy nem, nem tudom..

Ú, és ma lesz a nagy nap! Hozza a nőci a ruháinkat, a keringőset. Ó, és még ma lesz első két órában a tánc is, befejezzük a Hairt, Csütörtökön főpróba, ma már viszem a cipőket! Pénteken pihi, szombaton is vasárnap meg hát szalagtűző vagy micsoda. Heh.

Tegnap suli után elmentem barátnőmékkel harizsnyát venni, mire az egyik meglátott egy plakátot, hogy pénteken koncert és elakart menni. Mivel péntekre terveztük a szalagtűzői bulit, így megvettük a koncertre a jegyet, ott fogjuk megünnepelni, majd barátnőméknél alszunk.. Valami ilyesmi lesz a péntek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése