2015. november 12., csütörtök

119's

book, coffee, and vintage képReggeli kávémat iszogatva próbálok valami bejegyzést összehozni. Nem, nem unatkozok, inkább fáradt vagyok, kedvtelen és nem szeretnék ilyen lenni a suliba, gondoltam most kiírom magamból.
Az első dolog az, ami miatt ideges vagyok, fáradt és a többi, az a jövő heti szalagtűző. Nem értem, hogy hogy akarunk összehozni egy táncot csütörtökre, hogy még nem is tudjuk, a másikba van egy csomó hiba.. Lesz egy külön produkció, amibe én is benne leszek, az nem lesz nagy szám.. Aztán ott vannak az osztály énekek.. A sajátunk még oké, azt már TEGNAP elkezdtük próbálni, de valami katasztrófa lesz a színpadon, ha így haladunk. Aztán van a közös dal, ami a b-sekkel van. NA. NEMHOGY A SZÖVEGET NEM TUDJUK, még a dalt se.. Mikor lesz közös próba? Majd csütörtökön a főpróbán jól lefogunk bőgni, hogy na, mi van nem tudtátok összehozni?
Inkább nem is ideges vagyok, csak túl akarok már lenni ezen az egészen, itthon akarok lenni és végre nyugodtan tanulni, mert ez így nem jó, hogy folyamatosan kell valahova rohangálni..
Tegnap előtt, szerdán ugye reggel és este is tánc próba volt, ezzel nem volt semmi baj. SŐT! De hogy ott maradunk 6-ig, haza érek nyolcra, de még ekkor se vagyok itthon mert a meghívót szét kell osztani és bízni abba, hogy a család tagok már otthon vannak, mert hát postaládába nem lehet rakni.. és még azután kezdjek el tanulni.. Tanultam is, magyart mert hát tegnap témazárót írtunk belőle, de hogy mindenből készülni.. Így tegnap megírtam a magyart, ami olyan nehéz volt mint a nem tudom mi, aztán töriből én feleltem, egyesre, kaptam egy kettest. Annyi örömöm volt a tegnapi napba, hogy az egyik régi műv töri dolgozatunkat tegnap kaptuk ki és az ötös lett. Munkácsy meg Szinyei Merse. Ennyi. De hát mikor volt még.. Október elején? Hah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése