2015. november 10., kedd

118's

coffee képRengeteg minden felgyülemlett mára.
Hasogatja a fejem.
Szétrobbanna mint egy bomba a második világháborúba.

Szombaton délután ugye volt a fotós sráccal az a délután, de utána már nem is beszéltünk.. Vasárnap pedig azon kívül, hogy rosszul voltam, tanultam.. Viszont volt egy kis kikapcsolódás is. Megcsináltam a kedvenc kávézómba a pohár versenyre a saját poharamat. Aztán le is feküdtem aludni..
Hétfőn viszont olyan napom volt, hogy olyan szintén rosszul voltam, hogy nem úgy éreztem, hogy 24 órából áll egy nap, hanem vagy 72 órából. Borzalmas óráim voltak, főleg a mintázás azzal a rikácsoló, sipítozó, idegbeteg nővel. Fhu de utálom. Ráadásul 3 órám volt vele. Háromszor 45 borzalmas, kibírhatatlan perc. Utána pedig két rajz óránk volt, ahol kiállításra mentünk. A K. Központban, egy grafikus-festőkiállítása volt meg a feleségéé. És maga grafikus tartott tárlat vezetést nekünk. Eszméletlenül jó képei voltak, viszont beszélni nem nagyon tudott. De eszméletlenül jó képei vannak, de még is a felesége stílusa jobban tetszett. Ezt a tanár úrnak el is panaszoltam, ő pedig annyit mondott rá, hogy "Érthető." Majd jobban belemélyedtünk a beszélgetésbe és végre kitudtam rendesen borulni. Végre kitudtam azt a dühöt adni magamból, hogy a női festőművészekről, az alkotókról nem tanulnunk. És nekem ez kibaszott rosszul esik.. Most így menjek neki a pályaválasztásnak? Hol a példa? Most komolyan.. Úgy se lesz belőlem senki. Jó persze, nem olyan akarok lenni, akiről az órán tanulhatnak majd, hanem egy olyan, akinek a képei, az alkotásai azért mondanak valamit és hatással van az emberekre, az utókorra. Jó ez most hülyén hangzik, de álmodozó típus vagyok. Szeretnék ilyen módon alkotni.. Gáz.
coffee, drink, and heart kép
Aztán a kiállítás után mentünk barátnőmmel, A.-val a kávézóba és leadtam a poharat. A határidő Huszadika, a sorsolás kérdéses, de jó lenne már ha lenne eredmény. De így is-úgy is menni fogok kávéra. Bármi legyen az eredmény.. Mivel eszméletlenül jó poharak lettek az előzők, most nem tudom, hogy milyen lesz..
Kíváncsian várom.
Ma pedig úgy keltem, hogy nem mentem iskolába. Rosszul voltam.. Vagyok. Viszont muszáj vagyok holnap menni, mert holnap tánc próba reggel és suli után is, a táncot nem tudjuk viszont már a jövő héten szalagtűző. Durva. Még sehogy se állunk a műsorral..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése