2015. november 2., hétfő

115's

girl, hair, and dress képboys, twins, and crush képA tehenek nem ráncosodnak.. Füvet esznek. A fű nem lehet annyira rossz, mi is eszünk petrezselyem levelet meg brokkolit, az is zöld, majdnem fű. És a tehenek nem ráncosodnak! Tehén leszek.

Vasárnap egész nap apával raktuk rendbe a kapu elejét meg az udvart.
Hétfőn 10-kor találkoztam egyik ismerősömmel, L.-val a parkba, majd lementünk hozzájuk és megmutatta, hogy hogyan kell használni a Lightroom-ot. Adott három könyvet, azt el is fogom olvasni.
És ennyiben maradt az egyik posztom.
A szünetem jól telt. Viszonylag.
Befestettem a hajam, most már igazi rézvörös. Most már eszméletlenül tetszik, mindig ilyen lesz ^^
Aztán minden nap voltam bent kávézni A.-val. Minden áldott nap a Tofiffee-s Cappucinóból fogyasztottam, így érthető is, hogy elfogyott szombatra.
coffee képfashion, sweater, and hair képIgen, a szombaton egy eszméletlen nap volt! A világon a legizgalmasabb napom. Elmentem Egerbe, busszal, a legkorábbival, majd haza jöttem egy délutánival. Egész nap fotóztam és el is tévedtem na meg ebédeltem is.. Haza jöttem egy délutáni busszal, majd A.-val találkoztunk beültünk egy kávéra. Bezzeg vele beszélgetett a zöld szemű csoda. Irígylem. Én is akarok vele beszélni.. Nekem is kellenek olyan szemek! Hoztam poharat, most már jól kell rá rajzolnom. Ez lesz a harmadik. Az első nem tetszik, a második meg túl vastag filccel van rajzolva. Mi hamarabb beakarom adni és akkor, amikor a zöld szemű szépség van.. Csak akkor fogom leadni. Ezt már eldöntöttem.
Aztán szombaton, A. ment bulizni valami Hallooweni buliba, én pedig haza, képeket szerkeszteni. Aha, gondoltam én. De szombaton volt apa unokatesójánál a vacsora, ott is jó pofizni kellett, majd jöttünk haza, de mentünk is át egyből a szomszédba, mert ott kemence avató party volt!
fashion, outfit, and style képNa azt a bulit már tényleg nem bírtam. Haza jöttem és neki estem a képeknek. Majd vasárnap délbe mamánál ebédeltünk, megünnepeltük a szülinapját. Akkor kezdődött a rosszul lét. Lisztérzékeny vagyok. Mama(apa anyukája) ezt nem tudja felfogni.. Apa nagyon dühös volt, amiért mama nem figyelt oda és más tésztát adott nekem. Olyat, aminek búza az alapanyaga. Már 4.-es korom óta nem ettem olyat.. Szóval vasárnap e miatt családi botrány volt. Ma pedig nem tudtam elmenni a suliba, mert vasárnap óta rosszul vagyok.
És igen, holnap sem megyek.
A jövő héten anyával megyünk vásárolni elvileg.. Azt már várom.
Aztán ma mentem volna az előhívott fotókért, de nem, mert hát alig tudok elszakadni az ágyamból. Meg azért elég gáz elmaradni az első nap. Ideg vagyok miatta..
Ma csak sorozatoztam, holnap ha jobban leszek tanulok is és a szekrényemből kiszedem az atlétákat meg a nyári ruhákat. Mi hamarabb akarok suliba menni, meg elakarom hozni a fotóimat már furdal a kíváncsiság.. Meg feltöltöttem néhány fotót, amin meglepődtem, hogy a műv töri tanárom be tetszikelte és még anyának is tetszettek! Ez fura. Ezek szerint tényleg jók lettek? Hm.
Ó, és hát persze.. a vasárnap.. Délelőtt még kimentünk a temetőbe anyával és mamával. Megemlékeztünk Róluk.
                                         :)
November 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése