2015. október 3., szombat

95's

UntitledTegnap a suliba mondták, hogy akinek ki van állítva a munkája az mehet a kiállításra.
Nekem ki volt.
Tesi órán nem volt, mert a keringős ruhás nő, levette a méreteket. Így azzal elment az idő. Művtörin tanultam a szakma törit és a matekot, keményen.. DE szakmatöriből nem írtunk, majd a jövő héten. Matekból meg nem értettem semmit. Az előző dolgozatom egy nagy karó lett, de legalább a 14-ből szereztem 2 pontot.. A mostaniban bízok, hogy meg lesz a kettes. Igen, matekból  a kettesre megyek az összes többiből a négyesre-hármasra-ötösre. Rajz órán vagyis az elsőn meg előkészítettünk lent egy pályázat munkáit, majd a többin elmentünk a kiállításra. A.-val beugrottunk még a kedvenc kávézómba, ahol meghívtam egy kávéra. Majd utána mentünk a kiállítás megnyitóra. Nem csak a műsor volt szar, de a kiállítás is. Még fordítva rakták fel a munkámat! Erősen el kellene forgatni.. Egy 90°-kal! Fhú..voltam olyan ideges.. De hát mindegy.
InstagramElmentünk cipőt nézni. Ó, gyerekek.. Találtam olyan csizmáz a CCC-be, amilyet szerettem volna, csak kékbe. Nem ilyen feketébe, hanem kékbe.. Ilyesmi, mint a képen.. Hát ha nem lesz egyik üzletbe se, akkor megveszem a kéket, mert már annyira vágyom egy ilyenre, hogy eszméletlen..
Meg lesznek ezek a Glamour napok. Október 8.-10-ig azt hiszem. Anya mondta hogy vesz újságot és hogy majd nézzek el. Imádom, már az ötletet is. Bevásárolok őszre, télre. Már alig várom amúgy rég voltam már vásárolni. Mert oké, hogy turizni voltam, de ott nem igazán találok semmit, amit szeretnék épp. Most is voltam csütörtökön este, találtam egy inget meg egy kockás inget, de mikor megláttam a h&m-be a azokat a felsőket, egyből beléjük szerettem. Mivel ez a retró stílus annyira be jön, annyira én, hogy AHWww. Csipke, virág minta. Bírom őket.
Aztán mentem a suliba, visszavittem a kulcsot, mert a tanár úrnál maradt ő rohant haza én meg úgy is arra flé mentem, így leszálltam a buszmegállóba a suli előtt, bevittem a kulcsot, majd megvártam a következő buszt és mentem a természetgyógyászhoz.
Ahova jöttek apáék is így hazavittek kocsival. Útközben azon gondolkoztam, hogy ráírjak-e a kék szemű gyönyörűségre, de inkább hagytam a francba.
Pedig annyira édes. Olyan szeme van hogy varázslattal bír. Engem legalábbis elvarázsol. Mindig.
The selection trilogy (now there are four though...)
Ma reggel felkeltem, reggeliztem, majd elmentem a kozmetikushoz. Utána a könyvtárba kötöttem, ki, ahonnan kivettem A párválasztó triológia első részét. Majd a boltba vettem egy Pickwick Borsmenta teát meg egy csomag Mentol ízű szőlő cukrot és jöttem haza.
Az egész délutánt azzal töltöttem, hogy apa amit csinált polcot, abba ilyen terítőszerűséget kellett méretre vágni hogy a spájzba a befőttek után majd könnyedén ki lehessen takarítani. Szóval azt a terítőt szabtam méretre. Majd négyre mentem matek tanárhoz, végül megint haza.
Itthon rendbe szedtem a szobám, közbe megjöttek tesóm haverjai, akik megint ilyen gépes estét tartanak és én is odaadom a gépem. Úgy terveztem, hogy novellákat fogok elemezni, de nem, inkább olvasok. Még pedig a mai új szerzeményembe kezdek bele egy menta tea mellett.
Olyan kemény hetem lesz.. töriből írunk, kettő novellaelemzést kell megcsinálni és ah. Szakadásig vagyok mert az angol se megy, azt pedig eddig nem is kérte a tanárnő, most meg már annyira túl hajt hogy fhú.. Undorítóan viselkedik a drágám.. Ráadásul ma van a szülinapja, hétfőn még köszöntsem fel mert hát az osztályfőnököt úgy illik.. Köszöntsem fel vigyorogva miközben ő minden órán nekünk áll hogy ez így nem lesz jó, mindjárt itt az érettségi és hogy sehol se vagyunk.. Béke.
Október 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése