2015. október 7., szerda

97's

pale | Tumblr
Hétfőn, ha nem vagyok olyan zseni vagyis inkább szerencsés, hogy ha nem találom ki, hogy a én  a 6:30-as busszal akarok menni, akkor be se érek a suliba időbe.. olyan baleset volt, hogy ezzel a fél órával korábbi busszal is épp, hogy beértem. A lényeg annyi, hogy volt két beleset én pedig zseniális módon már 8-kor az iskola padban ültem.
Büszke voltam magamra, igazán jól esett.
Angolból feleltünk volna, de hiába írosgattam össze, tanultam meg, nem feleltünk.
Tesin röpiztünk..
Magyaron vettük tovább az anyagot.
Mintázás. Na szép kis három óránk volt. Az elsőn leadtam a rajzot, a vázlatokat, az utolsó kettőn pedig már hozzá kezdtünk az anyaghoz. Vagyis agyagból egy csigát kellett formálni. Mindenkinek segített csak nekem nem, mondta hogy mindjárt jön. Ki ment, de már úgy jött vissza mint egy ideg beteg: rám ordít, hogy :"Mit csinálsz? Szar az egész! Úgy szar, ahogy van.."
♥🌹💐Ekkora dicséretet még soha nem kaptam.
Kifejezetten jól esett, rányomta a bélyeget az egész napomra..
Rajzon pedig befejeztük a csontvázat.
Szar egy napom volt..
Délután voltam körmösnél, sima bordó. Zsír lett, kifejezetten tetszik.
Kedden, két fakttal kezdtünk, nem volt semmi különös, haladtunk tovább az anyaggal. Második órába el kellett menni egy kötelező vizsgálatra.
Feleslegesen, itt is felhúztak. Még a nő beszólt, hogy nem természetgyógyászhoz kellene járni, hanem dokihoz és a gyógyszereket szedni, az orvosi protokoll szerint. Ennyi kellett robbant bennem a bomba. Rá förmedtem a nőre hogy az én életem én eltudom dönteni, mire csak annyit mondott hogy nyugodtan nyírjam ki magam. Nem így mondta, de ez volt a beszélgetésünknek a lényege. A lényeg annyi, hogy egy szemészeti papírt meg egy vérvételt kell majd neki vinni.
Matekon alig voltam a vizsgálat miatt. Törin megcsináltam a prezit, vagyis bemutattam meg a témazáróra tanultam, mert csak filmet néztek a többiek.
Dupla magyaron haladtunk tovább. Angolon feleltünk, de nem én feleltem, de nem is bántam, mert erre át se néztem az anyagot. Majd angol előkészítőn pedig egy feladatot csináltunk meg, majd közösen leellenőriztük. A.val elmentünk kávézni, majd mentem a természetgyógyászhoz visszamérésre. Na ott elkezdtem a törire tanulni mint az állat, mire mondták, hogy én leszek az utolsó. Mondtam, hogy rendben, így hát tanultam.
Anya is meg jött időközbe. Amúgy nem volt semmi különös, elmondta hogy szépen, de lassan alakul az állapotom. Valami kova földet ajánlott meg Articsókát iszok, két pofára. Kilencre értünk haza, de már megkajálva, mert anya jutalomként be vitt a mekibe egy szenyára. Meg hát ő is ott vacsorázott, velem, a jutalom vacsorán. Haza jöttem, gyors fürdés, összepakoltam mára és aludtam.
Nem gyötörtem magam, nem is tanultam törire..
Zenit ttlReggel, ahogy felkeltem, persze hogy elaludtam, hát mennyire ki voltam már merülve..
Elkéstem. Táncon majdnem befejeztük a keringőt. Aztán jött a töri. Hát mondanom sem kell, hogy alig tudtam valamit. Egy feladat volt, aminek volt 7 alrésze. Vagyis hét kérdés.. Meg persze plusz a hosszú esszé. Azt be se tudtam fejezni.. Majd meglátjuk, hogy hogy lesz..
Aztán öt gyakorlat. Most fog jönni a neheze... De nem baj, majd következő órán akkor indul a kínlódás. Haza jöttem és nézegetem a filmeket Munkácsy életéről. Töri tételt dolgozok ki, mindjárt megint neki esek. Pedig még meg sincsenek a témák, de kidolgoztam a tavalyiakat mert hát nem sok változás lesz. Már csak 20 kell.. ma megcsinálok még egyet és így már csak 20 kell.. Az nem olyan sok.. Nyelvtanból is meg van az első tétel, szóvaaal. Jóság van. Na megyek, mert Munkácsy érdekel, nem pötyögök már többet. Meg holnap nehéz napom lesz.. EEEEE. Még délután a szalagtűzős videót fogjuk forgatni, szóval jó lesz.. ÓÓÓÓ ÉS HÁT PERSZE!! A héten meg veszem a fényképezőgépet. Zenit TTI. Már alig várom, mert ha holnap nyitva lesznek, akkor holnap veszem meg, ha nem, akkor pedig csak pénteken, de akkor pénteken, biztos. Vagy szombat, mert szombaton is megyek be délután a városba. MIVEL. Ma menni akartam egy kiállításra, de hát túl korán kezdődött, nem értem oda a megnyitóra így spuriztam haza. Közbe ráírtam a fotósra, hogy mikor lehet még megnézni. És megbeszéltük, hogy szombaton jön ő is és én is megnézhetem. Már kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz.. Ilyen még nem volt, hogy olyan fotóssal beszélgessek, akit nem  ismerek, de imádom a képeit. Vissza Munkácsyhoz.

Október 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése