2015. október 9., péntek

100's

(92) TumblrUh, a 100, bejegyzés egy pénteki. Hm. De jó, érdekes. Örülök neki, mert nem egy sima hétköznapi, hanem egy csodálatos pénteki.
Ugye tesivel kezdtünk, ahol a tanár nővel voltam egy csapatba, de kétszer is nyertünk, nem volt probléma. Vele egy csapatba röpizni, egész jó. Majd a következő órán már írtunk Művészet történelemből. Mikor megírtam a dogát, már tanultam is a következőre, a szakma törire. Matekon nem figyeltem, mert szakma törit tanultam, de szakma törin viszont egy 20 perc alatt összehoztam egy kettest. Az tuti meg lesz.. Meg műv töriből is. Tuti.
A következő 4 órám pedig rajz volt. 3 rajzot készítettünk el, mind a három szerkezeti. Két emberi alakot csak mindig mást jelöltünk meg egy embert, aki ül egy kockán.
A suli után pedig menni akartam vásárolni, de hívtak, hogy menjek velük inni. Hát mentem, mert lazítós hétvége következik.. Persze nem ittam alkoholt, csak egy nutellás kávét. DE finom volt, az biztos. Holnap megyek 9-re a Tenno fotóba, a fényképezőmért, amit tuti, hogy meg fogok venni már holnap, meg bele fekete-fehér filmet. Színeset majd később. Elsőnek kipróbálom ezt.
good morning america | via TumblrMeg hogy 9-re megyek, így "korán" kelek, mert délelőtt akkor vásárlás, majd délre jövök haza mivel 5-re be akarok menni a kiállításra. Itthon lepakolok, eszek és délutánig pihizek, hogy vissza mehessek.
Nem szoktam sok időt elütni a vásárlással, mert nem vagyok egy olyan típus, aki mindig mindent megnéz és felpróbál, de most még inkább nem fogok elütni az időt, mivel néztem, hogy kb. milyen cuccokat akarok venni a H&M-be. Mert én mindig onnan vásárolok.. Mindig.. Akarok egy nacit, cipőt meg egy szoknyát és ha marad zsé, akkor egy felsőt is veszek. Meg pulcsit, azt mindenképp.
Október 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése