2015. október 13., kedd

104's

Reggel eszméletlenül korán keltem fel, de be értem egy fél órával hamarabb. Dupla fakton, egy egyetemi hallgató csatlakozott hozzánk.Jövő héten TZ-t írunk belőle, majd az őszi szünet jön és csak utána fog minket tanítani a hölgy. Kicsit olyan kislányos debil mosolygós feje van, de nem hinném, hogy olyan rossz fej lesz.
Szóval meghallgatta a tanár nőt míg mi haladtunk tovább.
Matekon nem volt semmi, aludtam..
A következő óra történelem volt, ahol ismét be ült az órára a csaj. Csak mentünk tovább. Egyre nehezebb és több az anyag. Mivel tz-t írtunk és még nem is kaptuk ki, de úgy érzem, hogy jelentkeznem kellene felelni, ezért tanulok mint a nem tudom mi, hát ha megszáll valami démoni erő és bátor leszek és jelentkezek felelni. Hátha. Csak hát elég kevés rá az esély. Nem is értem, hogy mi a dolog.. De majd éjszakázok..
Történelem után jött a dupla magyar. Végig vettük Hemingwayt és az öreg halászt. Olyan zsír volt, végig beletudtam szólni a dologba. Sokkal könnyebben megértettem, hogy miről beszélünk, olyan jól esett. Áh. A Kurázsi Mama lesz a következő.. Azt se tudom mi az, de holnap megyek a könyvtárba és megkérdezem.Vagyis megnézem, kiveszem.
Úgy is csak hétfőn lesz a következő óra, mivel csütörtökön már nyelvtan lesz.
Az utolsó óránk egy angol volt. Kikaptuk a levelet, alig kaptam bele hibát.. Olyan jól esett ez is. Érdemes volt megírni, azt mondta, hogy egész jó lett. És a röpdolgozatot, amit ma írtunk, az is remélem, hogy jó lesz.. nagyjából tudtam azt is. Szóval angolból remekeltem. Tartani kell a szintet. Nem szabad most már rontani semmiből sem. Csak hát a helyzet az, hogy a következő órán, csütörtökön témazáró és arra nem tudok készülni.. De remélem, hogy nem lesz nehéz és hogy jó lesz.. Egyedül a levél írással lehet rá készülni, de hát azt meg elolvasom párszor majd és hátha menni fog..
Angol után elmentünk A.-val csinálni egy kávét, így kicsit késtünk, de nem volt belőle probléma. Tanár nővel közöltem, hogy nekem a nyelvtanom tuti egyes lesz, mire megkérdezte szóba az elméletet. Elmondtam neki, de mondtam hogy gyakorlatba már nem tudom használni, így csak annyit mondott rá, hogy majd gyakoroljuk.
Majd..
Felkészítő után pedig mentem egy próbára. Ami amúgy a szalagtűzőre lesz, ilyen "töltelék produkció". Szóval igen. még pluszba fel fogok egyszer lépni, a táncon kívül.
UntitledOtt próba előtt, az osztálytársaim megjegyezték, hogy milyen hipszter vagyok meg hogy milyen különleges a stílusom meg hogy művészi vagyok. Ilyen jelzőket akasztottak rám. Teljesen pozitívan mondták, jól is esett, nem arról van szó, csak egy kicsit elgondolkoztam ezen, hogy ők akkor így néznek rám? Meg eszembe jutott, hogy miket mondhatnak a ruháimra még és a többi..
Hmm.. Mindegy végül is csak hát na. Ez sem téma minden nap.
Pedig ma csak egy sima fekete szoknyába, egy virágos felsőbe, egy harizsnyába, térdzokniba meg a rózsás bakimba voltam.. Ma jött elő ez a hipster mánia náluk.. Tudom, hogy kik ők, de nem tartom magam annak.
Majd M.-vel jöttem egy buszon, végül jöttem haza.. Olyan pasit láttam, hogy enyhén szólva felfigyeltem rá, de nem tudom, hogy hova valósi, nem egy helyen szálltunk fel és még le se..
Ő tovább ment és sokkal később is szállt fel.
A buszon apa uncsijának a volt barátnőjével beszélgettem, Livivel, akinek ugyanilyen Zenit gépe van mint nekem és hát mindig van közös témánk. Ez most sem volt másképp csak most CSAK A gépről beszélgettünk és haza jöttem ellőttem azt a pár filmet, ami még maradt és láttam, hogy nincs benne több film.. Vissza akartam tekerni, ERRE ELSZAKADT A FILM. Megijedtem, kinyitottam és akkor láttam, hogy elszakadt a film.. Lettem olyan ideg beteg.. fhu.. ráadásul ki is égettem. Ú, jól esett ez úgy estére, de nagyon, kifejezetten kellett. Szükség volt rá.. Na megyek törizek tovább mert még csak kilenc óra, egy párszor elolvasom és megyek alukálni..
Október 13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése