2015. október 10., szombat

101's

Se non uccide fortificaMost jöttem haza nem rég, nézem a Hungary's got talentet.

Pont egy olyan srác kezdő produkcióját kaptam el, aki tök helyes volt, valami Macskás valaki, tökre hasonlítot Petőfire, ahogy Balázs - műsor vezető - is megjegyezte. Debreceni, de Budapesten tanul. Filozófusnak. Ki állt verset mondani, de egy csomót káromkodott benne. A zsűri értette a poént, de nem értékelte. Megkérdezték, hogy miért jött és a srác bevallotta, hogy fogadás következménye képpen.
Egy Ady-s verses kötet nyert, elvileg. Én neki adtam volna a fődíjat, annyira aranyos volt és olyan komolyan csinálta volna végig, hogy beszarás. Díjat neki!
Meg ha nem ezt a verset mondta volna, hanem egy másik verset mondott volna, akkor meg két díjat adtam volna neki..
ÉS persze tovább juttattam volna. Remélem lesz több vers mondó..
Egy csapat kockahasú férfi elkezdett táncolni. Kivágtam volna őket a .. és tovább jutottak.
A következő egy 12 éves csaj, akit az édesanyukája elhagyott és elkezdett énekelni, mert szeretné, ha az anyukája felfigyelne rá. Megható. De nekem nem tetszett a hangja. Ki is ejtették.. na akkor sajnáltam meg. De ha tovább jut akkor meg ő lenna az a lány, aki a sztori miatt jutott tovább nem pedig a hangja miatt. Márkó - az egyik zsűri tag - jól döntött.
Ez után pedig valami Gyere át! -ot néztem, jükat nevettem rajta, szerintem jövő héten szombaton is a tv előtt írom meg a bejegyzést.
Egyébként egyáltalán nem olyan napom volt, mint amit elképzeltem.
Reggel eleve későn keltem fel. Az volt a terv, hogy délre már haza jövök.. igen, hát délre értem be az egyik boltba. A Vagyis A BOLTBA.
Megvettem a Zenitet. TTL. Színes filmmel. Már vagy 15-öt ellőttem vele..
De van még egy csomó film, szóval semmi pánik.
Majd mentem be az egyik CCC-be, de nem találtam meg a bakimat, így át kellett mennem egy másik helyre. A H&M-be óriás tömeg volt, hagytam a francba, máshol néztem ruhát. Bementem a Takkoba, ott vettem egy bordó pólót és egy zöld pólót. Egyszínű pólók. Ott vettem még egy kötött, szürke tér zoknit, egy fekete ilyen lábszár melegítőt és egy sötétszürke leggingset. MAjd átmentem a C&A-ba, ott vettem két kardigánt. Egy szürkét és egy bordót. Egy fekete szoknyát és egy bordó szoknyát. Nadrágot nem találtam, de mikor megláttam az egyszerű, fekete szoknyát, mindjárt ráraboltam és tudtam, hogy nekem, az, kell. Majd megláttam a bordót és nem tudtam dönteni. Kerestem tovább a nadrágot, de nem találtam így megvettem a bordó szoknyát is. Legutoljára, bementem a CCC-be, megnézni a bakit. 40-es vagy 36-os. Negyvenes a lábam, el se hittem, hogy pont a méretembe van még.. És igen, megtaláltam álmaim cipőjét, amire már olyan régóta vágyok. El se hittem, hogy meg fogom venni.. Mondjuk meg is szenvedtem érte, mert egy húsz percet sorba kellett állni, de ez volt a legkevesebb.
Semmiség ahhoz képest, amilyen nagy tömeg volt a H&M-be. Az durva volt, akár hogy is nézem. Meg nem is volt annyi jó cucc.. Télre meg majd egy szövet kabátot szeretnék.. De az még a jövő zenéje, csak most is jó kabátokat láttam.
Igen, a H&M-be.. Meg ott jó sálak is voltak.. Uh majd egy olyat iss..
De még mikor lesz tél..
Nem várom. Még nem készülök fel ruhatárilag az ilyesmire..
Meg lelkiekben nagyon nem várom..
Most nézem csak, hogy mennyire rossz kép lett a cipőmről.. majd holnap is lefotózom akkor. Most lusta vagyok, de körülbelül így néz ki.
Amikor meg lett a cipőm, rohantam a buszhoz majd haza, mert a kiállításra meg vissza akartam menni. Közbe elszakadt a legkedvesebb táskám.. Apa lehet meg se tudja varrni.. De van egy hátizsákom, azt majd előkutatom, azt fogom hordani.
Megfürödtem, hajat mostam ettem és mentem vissza. 10 percet késtem, mint mindig, de nem volt baj belőle. Még várnom is kellett szerencsémre.
Jó volt. A srác is aranyos volt. Kis segítőkész. Jó volt, kifejezetten jó volt..
Utána meg a zenitet próbálgattam a városba, meg ittam egy óriási nagy adag kávét, majd buszoztam haza.
Itthon vacsiztam és kivételesen beültem a Tv elé. A Hungary's got talentet néztem, amit most újra meg fogok nézni, a gépen, az elejétől a végéig. Utána pedig megnézem az Én és a hercegem című filmet, mert reggel készülődés közbe azt láttam és most este megint kedvet kaptam hozzá.
Október 10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése