2015. október 18., vasárnap

109's

Ah.. Olyan kimerítő hétvégén vagyok túl..
Lena Fan Art
Tegnap, hogy egész nap a tételekkel voltam elfoglalva, amit holnap ki is fogok nyomtatni.. akkor azért voltam fáradt. Bár az esti Tv-zés, a sok baromságot nézni, az eléggé kikapcsolt, kicsit lazíthattam, de nem sokáig, mert korán keltünk a szüret miatt. Egész délelőtt meg még a délutánba is belefolyt.. haza jöttünk, ettünk és bumm bele az ágyba. 8 óra.. most keltem fel.. De hát olyan szinten álmos vagyok..
Meg hát a másik problémám. Tegnap még csak egy-két-öt zsepit használtam el, ma meg már vagy ötven darabot biztos. A fejem lüktet, az orromat nem érzem már, úgy kidörzsöltem.
Hétfőre egy szót nem tanultam, majd reggel a buszon. Mert hát megyek suliba, mert suli után beülök valahova tanulni, utána meg megyek a Szabó Balázs Koncertre. Utána meg haza és kedden egy rakatnyi témazáró a szünet előtt.
Még annyi mindenről tudnék írni, panaszkodni, sőt, mesélni is! DE nem, mert alszok, hogy holnapra kipihenjem magam..
Annyira várom már a koncertet, meg a jövő héten annyi ilyen irodalmi program lesz.. Már mint mivel megnyitják az Irodalmi napokat és ahw. A kedvenc programjaim, de majd jövőre mindenhol ott leszek, mikor nem lesz már ennyi tétel körülöttem.
Október 18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése