2015. október 21., szerda

111's

Reggel a 35-ös busszal mentem, mivel még bementem a boltba vízért meg zsebkendőért.
coffee, tumblr, and food image
Akkor éreztem azt, hogy elegem van és hogy rossz döntés volt felkelni, mert a buszon majd meg fulladtam. Blah. Majd a táncon a tanár úr letolt, hogy nincs semmi tartásom meg a többi. Bocs haver, de pont szándékoztam tartani magam és csináltam mindent úgy, ahogy tudtam!
Történelemből kikaptuk a témazárónkat. NÉGYES LETT.
Ennél jobban nem is lettem volna boldogabb. NÉGYES!! Eszméletlen.. Hihetetlen.. BÜSZKE voltam magamra.
Majd utána jött három gyakorlat.. Ó, hát igen.. A gyakorlat, ahol alig csináltam valamit, mivel a gyűrűt itthon hagytam. FHU lettem olyan ideges, majd csak találtam munkát, de akkor is idegesített a dolog. Kilencedikbe, ahogy mentem matek felkészítőre, a magyar tanár jött velem szembe. Azt mondja "Igen, a legszorgalmasabb diák.." Remélem, hogy szereztem nála valami jó pontot, hogy ha ilyet mondott.. A matekon egyedül voltam, logaritmusoztunk, mert az se megy.. Hát nem mondom, hogy már megtudnék csinálni egy feladatot..
Suli után elakartam menni a papír boltba, de barántőm meghívott kávézni, így inkább oda mentem.
A tételekért még mindig nem mertem érte.. Holnap suli után se tudok érte menni, mivel megyünk Évához, de lehet, hogy előtte elszaladok és csak utána megyek a dokihoz.
Nem tudom még, nem állt össze a fejembe a holnapi napom.
Meglett a csillárom! Gyönyörű szép kovácsolt vas, megy a karnishoz. Függöny, szőnyeg híja van még a szobámnak meg persze a kiegészítők. Meg az ágyam, de hát az luxus cikk, mivel kovácsolt vas ágyat szeretnék.
Október 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése