2015. október 11., vasárnap

102's

Tételek mindenhol, mindenhol.. elegem van, már nagyon..
Study desk
A hétvégém is csak a tanulásról szól. De legalább szombaton jól éreztem magam.. De az meg olyan fárasztó volt.. Igen, a vásárlás fárasztó.. Meg hát a kiállítás és az utáni fotózás, na az kikapcsolt, jól éreztem magam, de hát vagy fél óra volt az egész, mert fáradt voltam és jöttem haza. Én hülye meg beültem a TV elé, meg még utána az Én és a hercegem film mind a három részét megnéztem.. Nulla a film, túl meseszerű, de azért végig néztem...
Ma délelőtt meg anyának kellett segíteni az ebédnél, ahol csak összevesztünk mert a konyhai érzékem egy nagy nulla.. Majd ebéd és a délutánom csak a tanulásról szólt.
Vagyis a tételeket dolgoztam ki.
 Nem tanultam hétfőre.
Pff..
Minek?
Én hülye..
Elsőnek hétfőre kellett volna megtanulni, utána a tételekkel foglalkozni, de nem volt ennyi eszem. Sosincs ennyi eszem.. meg hát keddre is illett volna megtanulni, mert holnap jönnek keresztapuéék meg a szomszéd baráti-család mivel anyáék házassági évfordulója lesz és csinálunk egy kis vacsit, megünnepeljük.
Már alig várom, mert halat eszünk!
Az meg a kedvencem.. ha tehetném, minden nap ezt ennék.
Így "fél éjfél" fele akkor hozzá kezdek a hétfői tananyaghoz.. Meg a keddihez, mert ugye holnap nem fogok tudni tanulni, az biztos..
Ahnyira szép ez a cipő, annyira tetszik még mindig. ÁÁááá.
Október 11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése