2015. október 8., csütörtök

99's

edelweiss | via TumblrMindjárt egy óra, már csak egy 10-15 perc hiányzik az órához. Bele se akartam kezdeni a bejegyzésbe, de már annyira elegem van a mai napból, a tanulásból, hogy kell egy kis pihi, egy kis figyelem elterelés.
Ma a 35-ös buszt rekord idő alatt értem el. Eszméletlenül sokat kellett most futnom, de a lényeg, hogy elértem és beértem időbe, ugyanis a mai nap folyamán felkeresett az osztályfőnök és át adta az ellenőrzőmet, egy szaktanári figyelmeztetéssel. Haza jöttem, anyának elmeséltem és azt mondta hogy megérti. Apa is. Ez a nem semmi. Ilyen szülők az álom szülők. Jó, persze, kaptam érte fejmosást, meg hogy ne forduljon elő több ilyen, de nem ilyen lájtos enyje-benyjére számítottam.
Kezdtünk egy nyelvtannal, amiből én a fogalmakat tanultam és a dolgozatba meg csupa gyakorlatiasság volt, azt át se néztem, tehát ma írtam egy karót. Történelemből haladtunk tovább, még egész meglepő, hogy értem az anyagot.
٠·Amazing ๋٠ | via FacebookA témazáró után nem szoktam éretni az új anyagot, de most hogy tudom az előzményeket meg tanultam arra a témazáróra, de rengeteget, így még most minden érthető, a hétvégén meg is tanulom az anyagot. Matekon csak csináltuk mint mindig, feladatokat oldottunk meg.
Majd jött a tesi. Ez a csütörtöki nap volt kitűzve arra, hogy ilyen osztályvideókat csinálunk a szalagtűzős osztályvideóra. Most vettük fel őket. Hát a tesi, gyerekek, az olyan fárasztó volt, olyan kimerítő, hogy majdnem feldobtam utána a talpam. Kemény volt.. Maga az órának is az volt a címe, hogy a kiképzés, de amúgy jó feladatok voltak csak nehezek meg fullasztóak. Művészet történelemből megállapodtunk abban, hogy pénteken írunk Munkácsyból meg Szinyei-ből. Ennyi kellett, a többire nem figyeltem, mert angol házit csináltam meg. Teljesen kiment a fejemből, egész órán azt a szöveget fordítottam le. De  megérte, mert a következő angol volt és kaptam érte egy pluszt. Jee. Majd jött a népművészet, amiből az előző dolgozatom ötös lett. Végre, valami feldobta a napom és innen láttam, hogy igen, megéri tanulni. A nyelvtan dolgozat eszméletlenül felhúzott.  Osztályfőnökin meg még több videót vettünk fel. Remélem jó lesz..
Meg még maradtunk is bent, de csak egy fél órát-órát, nem sokat. Hétre itthon is voltam. Vannak ezek a Glamour napok.
Holnap suli után megyek vásárolni. Ma akartam, de hosszú volt a mai nap, így inkább jöttem haza. Meg hát haza értem, ettem majd két kávé.
Hozzá fogtam a matek házihoz, megpróbáltam megcsinálni őket. EH. Nem ment..
♢ - image #3406318 by marine21 on Favim.comMajd megcsináltam két novella elemzést, mert a tanár nő holnapra kéri.. kettőt. Elment az egész estém vele.. Egy szünetet tartottam, amikor elmentem fürödni, azóta a írok, a kezem már kiállt. De megírtam mind a kettő novellát. Az egyik kett oldal lett meg egy pici a másik meg pontosan két oldal. Zseniális. Majd Műv töriből kijegyzeteltem a holnapi dolgozathoz a hozzávalókat és majd megtanulom reggel, a buszon ücsörögve. Mert hát igen, én a 30-as busszal akarok menni. Mert amúgy menni fog, én tudom, csak hát ahhoz fél kettőkor még nem kellene itt gépelnem..
Ma is reggel hogy elértem a 35-ös buszt, vettem egy kávét majd a suli pékségénél egy topjoy-t. A topjoy-t meghagytam egyik szünetre. Az volt a kupak belsejében, hogy "Valaki téged keres."
Itt vagyok, nem bújócskázok, igazán megtalálhatna, mert elérhető vagyok.
Szóval holnap is korai busz, mert kávét akarok venni meg hát nem kellene késni..
Alig várom már, hogy holnap fél4 legyen, mert utána megyek be a Tenno fotóba megveszem a fényképezőt, a Zenitet, ha még meg van.. Majd megyek megveszem a bakimat, ami szerintem nem is olyan rózsás lesz, hanem valami bordót akarok, a CCC-be majd szét nézek. Meg hát ha marad pénzem akkor irány a boltocska és nézek valami pulcsit. Ha nem, akkor meg pólót? És majd egyszer, haza fogok esni. Remélem..
Október 8,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése