2015. október 12., hétfő

103's

Tegnap este megtanultam az angol szavakat meg megírtam a házit.
Reggel a távolságin tanultam. De közbe észrevettem, hogy ó ezt nem olvasom tovább nagyjából tudom. Elraktam az angolt.. elővettem volna a következő tantárgyat, de lusta voltam, a busz magával rántott, elaludtam. De úgy, hogy azt se tudtam, hogy miért késünk. Oda pofátlankodtam az igazolásért, le is igazolták gond nélkül, már mentem is utána be a suliba. Holnap remélem megkapom, hogy igazoltan késtem és hogy nem lesz belőle baj..
Persze az osztályfőnök letolt, amiért késtem, ez nem kérdés.. az első órám vele volt.. fhú. Már ő felidegesített. Aztán angol az hamar eltelt, mert csak egy levelet kellett megírni.
Magyaron, barátnőm A. felelt. Hát 3-ast kapott, magyarból az egy szent jegy annál a tanárnál.. Majd jött a mintázás. JUJ GYEREKE A MINTÁZÁS azzal a nyafis libával. Úgy szétrombolta a munkám.. Fhu. Ideg voltam.. De utána csak tetszett neki.. Ma a volt gyakszis tanárom megdícsérte a vörös hajam. Úgy örültem neki, olyan jól esett. Majd volt még két rajzunk, ahol lábfejet rajzoltam volna, de nem jött össze. Majd jövő órán jobban összekapom magam.. Annyira gáz lett amúgy, hogy nagyon..
Rajz után A.-val elmentünk kávézni a frei kávézóba. a Libribe. Beszaadultam a könyvek közzé.. Úgy kellett rám szólni, hogy nem ezért jöttünk. Még rosszul esett amúgy.. Finom Párizsi teás kávét ittam.
24 Of The Most Creative Cup And Mug Designs Ever | Bored PandaMeg rá vettek, hogy írjak rá fb-n egy srácra, akinek szerintem gyönyörű szemei vannak. Na igen, szóval meggyőztek, hogy mi lehet belőle és belém öntötték a lelket. Jól esett, holnap írni is fogok neki ma már késő van meg hát fent sincs..
Hatos busszal jöttem haza, már kereszték és a szomszéd család is itt volt, tulajdonképpen itthonról is elkéstem anya szerint.. Megvacsoráztunk, beszélgettünk.. Imádom kereszt aput, vele agyon egy hullámhosszon vagyunk, mindig van valami, amivel mondd valami újat. Szeretek tőle tanulni..
ÓÓóó, meg ki lett állítva a képem, az egyik pályázatos. Juj, annak annyira örülök, kaptam egy emléklapot is. Kirakom majd a szobám falára. Nagyon örülök nekii. Nagyon.
Elgondolkoztam azon, hogy mi lesz belőlem. De ezt most nagyon komolyan.. Egyre többször jut eszembe a fősulik, a tovább tanulás és a többi ilyesmi.. Jó suliba akarok bekerülni, ha nem sikerül valamelyik művészeti egyetem, akkor az érettségi eredményeimmel hadd menjek már valahova, ahol jól is lehet tanulni.. Úgy hogy tanulok ezerrel, mert muszáj, csak hát ez a lustaság, meg persze a fáradtság és a többi dolog.. Annyi minden van még.. Annyira várom már az érettségit, felakarok rá készülni és menni tovább.. De mindenki a szalagtűzővel van megáldva meg a mit tudom én mivel. NEM. AZ ÉRETTSÉGI FONTOSABB ÉS FÉLELMETESEBB!
Október 12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése