2015. október 23., péntek

113's

city, light, and car image
Sikerült korán kelnem, még 10 percet nekem kellett várni a buszra.
Ahogy sétáltam a városba, ami kongott az ürességtől, akkor eszembe jutott, hogy itt le lehet rövidíteni az utat. Mire egy Mokka kávézóba botlottam. Onnan vettem meg a reggeli kávémat. Karamellás cappucino. Hm. Isteni volt!
Aztán mentem a vilihez, ami szintén üres volt. De élveztem, mert csak úgy mentem el az üres hely mellett és végre leültem a kedvenc helyemre. Egy-egy egyes ülés, egymással szembe, a villamos leghátsó részében, ahonnan be lehet látni az egész teret és a legjobb a kilátás az utcára is.
Majdnem beértem időbe, de nem volt látszata a késésnek. A tánc nem volt túl hosszú, egész jó volt..
Majd elmentem egy kávéért a kedvenc kávézómba, utána pedig jöttem haza fotózni, majd itthon kitakarítottam a szobám, voltam mamáéknál és egész délután egy pohár díszítésén dolgoztam.
Ugyanis van a kedvenc kávézómba egy olyan, hogy ha vissza viszem a poharat kidíszítve részt vesz egy sorsoláson és a díjazottak kapnak valami kis apróságot. AKAROK VALAMIT. Így az egész délutánomat rászántam, de nekem kifejezetten nem tetszik a végeredmény..
Nagyon gondolkozok, hogy beadjam-e vagy sem..
Itt vannak tesóm haverjai, oda ígértem a gépem, oda is adom.. Holnap amúgy is tánc..
Október 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése