2015. október 17., szombat

108's

Kezdődik a Hungary's got talent. Épp most ültem gép elé, megy a tv, és szünetbe csinálok egy pop-cont is de, még most vacsiztunk, jól laktam, de majd még lehet, hogy eszek még nem tudom. Viszont úgy döntöttem, hogy leírom a produkcióról a véleményem. Most nincs jobb szórakozásom. 
Anya-fia ének produkció.
Első benyomásra fura páros, kíváncsian várom a produkciót. Balázs, hatására jöttek ide? Igen. Nane, ez vicc. Másik produkció! Nyomjátok kikérlek, köszönöm!
Egy fickó, aki David Guetta? Alapból utálom a zenéit, ne már hogy itt is ilyesmit kell hallgatni! Ezt miért nem nyomják ki azonnal? 
George Micheal?
Mi van ma itt? Annyira még se jó ez a műsor. Az emberek miért akarnak a világsztárokra hasonlítani? Annyira gáz. Miért nincs valakinek egyénisége?
Egy fickó aki ki áll és nem csinál semmit, majd meghajol. Ez a produkció! Ez kell, ezaz!
Majd egy srác, aki Christinaldo, Ronaldo akar lenni és focizott, és az egyik nagy álma, hogy lássa egyszer játszani. Rövid produkció volt, inkább csak bohóckodás az egész.
Elvis. Jeee. Már ő is itt volt!Kit várunk még ma?
Elvis. Még plasztikai műtéteket is csináltatott. Ez már nem normális! 2012.-ben találkozott vele, ez mind szép és jó, de azért az nem normális dolog, hogy kés alá fekszik.
Robot ember! Star Wars! Ez mi? Úristen, hogy mennyire nyúlánk! Gumi ember! Mekkora, te jó ég! Ez azért durva.. Jó irányba az..
Istenem, itt van egy elvont nő, aki költő, verset mondott és meztelenre vetkőzik! A legdurvább az, hogy komolyan gondolja. Nem nyomta ki senki? Ha nem vetkőzött volna le, esküszöm tetszett volna!
Ó, egy kis lány és papucs? 
Azért jött, mert megmutatja az iskola társainak, hogy ő mennyire hajlékony? Komolyan vannak gyerekek akik ezért kicsúfolják? Egyem a szívét! Szegény.. " És engem ezért nem szabad csúfolni, mert szomorú leszek." Ó istenem.. De még mennyire ügyes! Örülök, ha bekötöm a cipőmet, nem hogy még ilyesmit csináljak.. Profi!  Balázs, ne már! Igen, Dombi egy pacsit kérek!
Táncos produkció! 
Korom sötét, ebből tuti, hogy valami jó fog kisülni!Aztaaa! Eszméletlen, ez nagyon tetszik! Máris a döntőbe! És az a srác, 2 méter 6 centi.. Te jó ég..
Márkó " Ha mindenkinek ilyen ruhája lenne, sokkal jobb lenne a világ" Ezzel egyetértek, ez csúcs volt! Dombiii, Nem normális. Azt mondja, Na ez a szuper láthatósági jelvény. Ez kééész.
Jaj egy bűvész barátnő. Előítéletes vagyok, ezt már most utálom. Unszimpatikus a nő, a bemutatkozást. Fhu..
Azt mondja Márkó "Te vagy az első olyan bűvész, aki szolídan elengedett egy galambot"
Írással és egy foglalkozó férfi. NEM. NEM ILYEN. MI AZ HOGY PAPÍRRÓL OLVASSA A VERSET? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Kutyás lány.. elment a kutyával, naneeee. 
Most vissza jött az a férfi, akit a bűvész nővel kísérőként jött.  EZ BESZARÁS. Még amatőrebb az egész..
Egy férfi, aki Stendáppal készült. Azt mondja Balázs"Ez eléggé rombolja a szakmát, nem, Dombi?" Rávágja Dombi, hogy "De, legalább stabilizálja a szakmánkat" Olyat nevettem. Aztán a három zsűri tag kinyomta, megkérdezte tőle a nő, hogy Márkó? elaludtál? Azt mondja "Nem, csak várom az első poént" A nevető görcsöm folytatódott.
Egy újabb "művész nő" Nem szeretem az ilyeneket, akik ennyire erőltetőek.. FHUUUUUUUUUUUU EZ A HANG? Nyekegni én is tudok.
De mikor nem jött több hang és még megütötte a mellkasát és folytatta tovább.. mennyi bolond van, te jó ég! 
Nem tudtam tovább figyelni meg írni is, így inkább néztem. Az utolsó, az elég beteg produkció volt. végig azon röhögtem, ahogy Balázs nevet. Elég drogos egy banda.. Kissé beteg.. Már túl megy a határon..
Viszont most várom azt, hogy Átmegyek Szombat este vagy valami ilyesmi, aztán alszok, mert holnap megyünk szöretelni. A mai napom nem állt semmi másból, csak tanultam vagyis tételeket dolgoztam ki meg persze anyának segítettem.. Majd holnap jelentkezem!
Október 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése