2015. október 4., vasárnap

96's

kathleen (@iloveteennovels) • Fotos e vídeos do Instagram
Reggel felkeltem, tesóm haverja már nem voltak itt.
Tegnap este néztem egy filmet, a Halálos Iramban-t, meg olvastam, reggel folytattam, délután pedig filmeztem. Megnéztem a Step up 4-et. A könyvből pedig kivégeztem a A kiválasztott triológia első kötetét. Nos, hát rájöttem, hogy nem vagyok oda a mai könyvekért. Elcsépelt baromság, már tudom mi lesz a vége, eleget szenvedek nem fogok más szenvedéséről olvasni. Úgy felhúztam magam hogy a hétvégémet erre a barom könyvre áldoztam.. Oké, hogy elolvastam, de többet nem fogok.
Délután a film nézés oké volt, sőt tetszett is meg minden, de elbasztam az időt vele..
Megírtam az angolt, azt a hat tételt tudom tanulni a buszon, de magyarból nem tudom tanulni a tételt, azt még most gépelem, holnap pedig ki kell nyomtatnom, mert nem sokára számonkérés lesz belőle. Meg a nyelvtant is ki kelle dolgozni, de az nagyon gáz eddig..
Mert tényleg gázul állok mindenből.
Csak hát na.. De remélem lesz az egyik 12.-es olyan aranyos, hogy ideadja a tételeket..
Zsír lenne.
Akkor Petőfivel se kellene kínlódnom. Már csak megtanulni. Mert mire kidolgozom, a magyar tanár szerint.. fhu, egy tétel lesz vagy két nap. Ennek a tanárnak semmi se jó. Külön elvárásai vannak és több undorító aprócska részletekre is oda kell figyelni.. EEEEEEe.
A novella elemzést majd viszem neki később.. már 10 óra és egyszerűen nincs erőm.. gáz..EZ IS.
Nem kellett volna elvennie az időmet annak a fránya könyvnek. Utálom, nem fogok most már könyvtárba menni, kedden vissza is viszem az összes könyvet. ÉS KÉSZ. Majd esetleg az érettségi után olvasok, de piszkosul elterelte a Párválasztó a figyelmemet. Novellát kellett volna elemeznem és történelmet tanulni.. e helyett? Olvastam. Ostoba vagyok.. Emelnem kell a kávé mennyiséget, mert mostantól éjszakázni fogok. Viszont most, vasárnap kialszom magam.. Majd lesz valahogy a többi hetem. Azért megpróbálok korán kellni, az hátha bevállik és még tudok törizni, mert ugye a novella az nem egy reggeli feladat, nekem legalábbis egy egész délután..
Holnap megyek körmöshöz. Legszívesebben lemondanám, de nem tehetem meg.. Még ott is elpocsékolom az időt, hah, nagyszerű! Jó vagyok.. Több mint jó, egy BALFÉK. Mindegy, inkább lefekszek aludni. Attól hátha jobb kedvem lesz meg ha most lefekszek remélem nem kelek fel és talán még tanulni is tudok reggel. Talán.
Október 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése