2015. október 20., kedd

110's

Ez a megfázás egyre rosszabb.
Egyre rosszabbul vagyok.
És még Závada Péter est sincs..
Hétfő reggel anya látta, hogy nem vagyok jól, vissza is küldött az ágyba. Egész nap aludtam meg tanultam. Vagyis ezt úgy kell érteni, hogy délig aludtam, ebédeltem majd egész délután tételeztem.. Aztán estére bementünk M.-vel a Szabó Balázs Koncertre, ami eszméletlenül jó volt. Mint a tavalyi, csak egy fokkal jobb. Meg kettővel. Na jó, a tavalyi Csöndkabátból csak képek vannak meg, így a mostani még friss, de eszméletlen volt.

Köszönöm!

Haza jöttem az utolsó busszal és elkezdtem tanulni.
Mivel nép művészetből Témazáróra kellett készülni.
Angolból szódolgozatra.
Matekból dolgozat.
Magyarból imádkoznom kellett, hogy a szövegértést ne most írjuk meg..

Fél kettőig tanultam.
Aztán megadtam magam és lefeküdtem aludni.
A népművészet nem ment jól, majd meglátjuk az eredményt. A második órát a kis egyetemi hallgató, esetlen nőcske tartotta. Nagyon látszik az esetlensége, majd bealudtam az óráján.
Majd jött egy matek.. ÍRTUNK. Karó lesz. Most kikaptunk egy másik dolgozatot, az legalább kettes lett. De ez is karó lesz úgy, mint az előző. Annyira rossz, hogy nem akkor írunk röpdolgozatot, amikor vesszük az anyagot, hanem két anyaggal később így már azt se tudom hogy mi van, ebbe milyen képlet kell és a többi. Legalább a kis dolgozataim sikerülnének jól, de nem. Nem megy..
Őszi szünetbe muszáj leszek minden nap egy picit matekozni, mert elég szégyen lesz, ha még egy egyest beszerzek. Nem szeretnék. Ötösre akarom megírni, hogy kijavítsam ezt a sok egyest.. Remélem, legalább egy kettes lesz a témazáróm, mert ötös soha nem lesz, az biztos. De álmodozni lehet, nem?
Aztán jött egy töri, amit utáltam. Miért? Mert nem szeretem a törit. Nyers az anyag, nem érdekel és nem fogja fel az agyam. Majd be alszok az órákon..
Magyarból 50 perces szövegértést írtunk. ANNYIRA NEHÉZ VOLT. Nem vagyok 12.-es szinten. ezek szerint nem. Mondhatjuk úgy, hogy minden feladatot betippeltem.
Aztán egy laza 10 perces magyar majd végeztünk mára..
UntitledMajd jött az angol. Végre egy tantárgy, amit csak meg kellett tanulni. Sok szó volt, de legalább ebbe a dolgozatba "biztos" voltam.
Igen ám, de kikaptuk a témazárót. A levelem jó lett, de a szövegértés???!!! elrontottam az egészet. Annyira elkeserítő.
Majd angol felkészítőn olyan feladatot oldottunk meg mint a múltkor, így jól ment. Még egy kis próba, majd jöttem haza. Rosszul éreztem, magam, de úgy beakartam menni még a Závada Péter estre, de nem tudtam.. Remélem lesz legközelebb. Holnap tánc és a csupa gyakszi között lesz még egy történelem. A takony miatt nem fog az agyam. Ez egy fontos tudni való, kiirnám a homlokomra is, mert a törit amúgy is nehéz fel fognom, nem hogy még így..
Holnap lesz a névnapom, de ma már egy csomóan felköszöntöttek.. Tök aranyos. Holnap nem fogok hamar haza jönni, nem szeretem, ha én vagyok a középpontba, viszek több könyvet, hogy csütörtökre meg tudjak tanulni..
Október 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése