2015. október 14., szerda

105's

Reggel majdnem lekéstem a buszt, de sikerült végülis elérnem. A dupla tánc óra után törink volt, ahol olyan leosztást kaptunk, hogy miért nem vagyunk hajlandóak tanulni és hogy miért nem csinálunk házi feladatot, hogy csak pislogtam. Igaza volt tanár nőnek, mindenben..
Majd jöttek a gyakszik, ahol nem haladtam körülbelül semmire, de azért haladtam valamire..
UntitledJuj, de jól megfogalmaztam!
Igen, mondjuk holnap lesz nyelvtan órám, de tudom, hogy kikapom azt az egyest..
Meg lesz törim, amire mint mindig, most is tanultam, csak most ezerszer jobban, ha netán én felelnék. Mert a mai felelésből kimaradtam, de elég durván.. Valamiért nem szólított és ez hihetetlenül szarul esett. Hát ennél könnyebb anyagot ebbe az évbe nem igen fogunk venni.. Na mindegy. Még értettem is ráadásul. Bezzeg amit honapra kell tudni! Na, abból? egy szót se értek csak be van magolva az egész..
Matekból volt házi, mindjárt meg is csinálom..
Népművészetből szintén, bár abból tanulni kellett mivel most témazárót írunk.. Tanultam, de hát mennyit fog érni, majd kiderül..
Művészettörténelemből kijegyzeteltem a fontosabbakat és mindjárt hozzá fogok a tanuláshoz. Igen, abból még semmit nem tanultam..
Angol! Igen, szintén témazáró következik. Abból viszont nem tudok készülni.. Valami levél írás lesz, de azzal mit kezdjek? Tehát mindig az volt a házi hogy írjjunk levelet.. Remélem most is menni fog úgy, mint itthon..
sMa rá írtam a gyönyörű szép szemű srácra, vissza írt, tök boldog voltam, válaszolni akartam neki, mire jött egy másik ablak, és összekevertem a kettőt. Tehát el van cseszve, magyarul. Már nem fog többet írni, tudom.
Pedig jó lett volna, örültem volna neki. De nem fog.
Viszont írt egy régi ismerősöm, neki örültem. A fényképezőmet elcsesztem, de nem baj, mert már meg van javítva, holnap veszek bele filmet. Igen, szóval holnap veszek koncert jegyet is meg Évához is holnap megyek és holnap, még filmet is veszek a fényképezőmbe! Mivel a másikat kiégettem. De nem baj, mert csináltam belőle fülbevalót, amit holnap fel is fogok venni.
Meg holnap ki kellene nyomtatni az összes tételt.. remélem sikerül és nem lesz annyira drága, mert az árától nagyon félek.. csak nem kerül egy vagyonba,, Na hajrá, gyere műv töri, matek házi! Legyünk túl egymáson, hadd aludjak!
Október 14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése