2015. július 25., szombat

15's

Campus fesztivál


Gyerekek, ha van fesztivál, akkor a CAMPUS! 

Kezdő, haladó fesztiválozóknak is tökéletes szerintem.

Gyors élmény beszámoló, de tényleg gyors mert egy óra múlva indulunk a nyaralásunkra és állítólag öltözök. De nem, már fel vagyok öltözve a virágos oldaltáskám az egyik oldalamon, a másik oldalamon a Nikonom és csak arra vár, hogy induljunk. Hamarabb keltem, ahogy anyáék is, de én csak a bejegyzés miatt. Apa pakol, anya öltözik, tesóm meg még az ágyba fetreng.

Egy mondatba megfogalmazva.: Imádtam az egészet mert olyan bandák, együttesek voltak, akiket szeretek és folyamatosan hallgatok és körülbelül az összes számukat tudom kívülről így velük együtt tudtam énekelni, bulizni. Isteni volt, köszönöm, Campus fesztivál!
♡Sokkal szabadabb minden, ittas képek, józan selfik és képek ismeretlenekkel, ismerkedések, beszélgetések és jó hangulat amerre nézel, mert az egész lényege a szórakozás kicsiknek, nagyoknak, fiataloknak és idősebbeknek is.


(Legközelebb csinálok képeket is, de mivel nem vittem táskát, így telefont se így a készpénznek meg meg volt a helye a zsebembe.)


0. Nap
Koncertek:

Szabó Balázs Bandája
Helyszín: Telekom Hall
Kezdés: 20:15
Az első koncertről késtem. De hát ezen miért nem lepődök meg?
Mindig kések valahonnan, egyszerűen mindig, sose vagyok pontos és ez annyira unalmas, hogy ahj emberek ezen változtatni kell mert annyira utálom, hogy a koncert végén esek be és már nem olyan semmi. Nincs meg az a kellő hangulat, értitek nem?
Négy számot hallottam tőlük, de mint minden eddigi koncertjeiket IMÁDTAM!
Mondanom sem kell, tök logikus hogy a tömeg végéről csak a ötödik és a hatodik sorba tudtam tolakodni.
Aztán a többiek kitalálták, hogy ők elmennek inni, mert megalapozzák a Fish! koncert hangulatát. Igen, ez mind szép és jó de hát minden bezárt, a fesztivál területén meg nem lehet olcsón becsiccsenteni, így kimentünk az egyik coopba. Valakinek mindig ügyelni kell a társaságra, ezen a napon ezt én vállaltam be. Meg amúgy a többin is.
Az egésznek a lényege, hogy mire elmentünk keresni egy boltot, addigra majdnem elkezdődött a koncert. Mivel nem lehetett bevinni piát a területre, így azok a bolondok, akik a barátaim és imádom őket mint a csokit, de egyszerűen most csak nevetni tudtam rajtuk. Míg visszasétáltunk, ők addig mindent elfogyasztottak.
A koncert alatt mind oda jöttek hozzám, hogy nem bírják, és hogy megvárnak kint. Kimentem velük, de mondák hogy menjek vissza nyugodtan. Nem mentem. Megharagudtak, összevesztünk. Bementem. A végéről, a harmadik sorba jutottam el és nem egyedül, mert mellettem állt egy csapat jó fejnek tűnő társaság így velük buliztam végig. Vagyis ezt úgy kell elképzelni hogy az adott számot végig ordibáltuk torkunk szakadtából és végig ugráltuk meg táncoltuk őket.
.Kimentem megkeresni a többieket. A drágáim még nem nagyon tértek magukhoz így vittem nekik vizet meg egyebek nem részletezem, de összeszedtem őket a Fish!-re.

Fish!
Helyszín: Rézangyal
Kezdés: 22:30
Itt sem a barátaimmal voltam, mert mindenkit elvitt a tömeg, a szerelmes párok meg együtt táncoltak, de a 0.nap legeslegjobb koncertje volt. Mert az egyik kedvenc bandámról beszélünk!!!
Az első olyan eset, amikor minden számnak minden sorát tudtam.

1. Nap
Koncertek:

Kétházközt
Helyszín: Rézangyal
Kezdés: 17:40
Nem sokan voltak, de az egész jó volt. Vagyis szuper. Nem csak jó, de egyszerűen megfogalmazva, jó volt, itt is jól éreztem magam.

Kellett egy kis alkohol hogy feloldódjunk picit, de mivel senki se akart inni, így nekem kellett bíztatni a többieket, hogy egy felestől senkinek se lesz baja. JAJ BÁRCSAK NE TETTEM VOLNA!
Mindenki meghívott mindenkit. Képzelhetitek mi volt ott a kis másnapos fejüknek. Butuskáim. Így megint én vigyáztam mindenkire és beértem egy kis Rozé fröccsel.


Paddy and the Rats
Helyszín: Rézangyal
Kezdés: 20:45
Ahogy mentünk volna a palacsintázóba, mert ugye kell egy kis kaja, megláttam Ganxsta Zolit. Szólok barátnőmnek, hogy nézzen már oda.
Reakciója: Úristen! Kell kép! Menjünk oda!
🎡 | via FacebookLeszólítja már vettem is elő a telefonomat, megcsináltam a képeket már mentem volna el azt mondja Zoli: És te göndörke? Fel se fogtam hogy hozzám beszél. Zavarba jöttem. Mit mondtam neki? "öö..Köszi nem, majd legközelebb" és röhögve ment tovább. Mintha én tettem volna neki szívességet, értitek.. Na mindegy. Barátnőim csak röhögtek rajtam és végig Zolinak hívtak, hogy eszembe juttassák mit toltam el. DE HÁT ÉN NEM KÉRTEM KÉPET. Ő SZÓLÍTOTT MEG.
Paddyékben sem csalódtam, szeretem őket, olyan számokat játszattak amiket tudtam kívülről így végig énekeltem az egészet a becsiccsentett társaságommal.



Road
Helyszín: Rézangyal
Kezdés: 22:30
A haverjaim nem voltak részegek még. Ittunk egy-egy felest és mentünk is a Roadra. A másik kedvenc bandámról beszélünk, így természetesen az első sorok közt voltunk mindig és végre a barátaimmal tudtam tombolni. A második olyan eset volt amikor minden számukat fújtam kívülről.
A road után jött egy kis veszekedés, hogy ki hova megy. Mindenki az Alvin és a mókusokra akart menni, de én a 30y-ra mert imádom őket és semmi pénzért nem hagytam volna ki a koncertet.
Csak mindenki azzal volt megáldva, hogy biztos, hogy ott lesz Ő is. (Szóval ő. Nem így hívják, de most nevezzük Gerzsonnak. Már évek óta tetszik, de kötelező róla lemondanom, mert neki nem az ilyen fajta lányok jönnek be mint én. Nem is ismerem őt, de tetszik és megfogott és jó lenne vele beszélni de nincs annyi bátorságom, még részegen sem, hogy ráírjak. Más suliba jár. Semmi közös pontot nem láttam még kivéve a zenei ízlésünket. De nem is ismerem.. Csak szeretném ismerni.) Szóval elkezdtek kérlelni, hogy mivel szeretem Alvinékat is menjek oda. Csak hát a 30y-t sokkal jobban szeretem így elmentem egyedül.


30Y
Helyszín: Telekom Hall
Kezdés: 23:45
Miközben mentem a Telekom Hall felé, meghívott egy srác egy Mézes málnás páleszre. Közbe beszélgettünk is, tudtam is hogy késni fogok ezért megkérdeztem hogy nem e szeretne jönni ő is. Mire vágott egy pofát, hogy szeretem őket? Mondom persze. Azt mondta hogy menjek nyugodtan ő valami Dj koncertjére vár. Na ekkor esett le mindkettőnknek, hogy hagyjuk a másikat. Én a Telekom Hall-ba ő meg ment amerre látott.
Összetalálkoztam azzal a társasággal, akikkel Fishen is voltak és kérdezték, hogy hova megyek és ők is a 30y-ra mentek így együtt mentünk. Pogóhoz hasonló valami volt, de a társaságból az egyik srác folyamatosan védett, és együtt jól is éreztük magunkat. Mikor lementek elsőnek, a társaság kiment én még vártam és a tömeggel együtt kértem, hogy jöjjenek vissza. A ráadást az első sorból élvezhettem és mivel ők is azok közzé tartoznak, akiket szeretekimádok, így a számaikat fújtam kívülről és a koncerten is énekelhettem velük.

Majd mentem a Rézangyalba, mert ott volt az Alvin és még tartott, mikor mentem és a sátor oldal bejártánál beszéltük meg a többiekkel a találkozót. Vele szembe volt egy járda aminek a patkáján ültek azok az emberek akik annyira berúgtak, hogy nem élvezhették tovább az Alvint, mert szétszedték volna a helyet a belőlük kiáramló folyadékkal(?). És mikor leültem a patkára elővettem a telefont megírtam az sms-t hogy itt vagyok, láttam, hogy jön ki ő is. Rágyújtott egy cigire, remélve hogy attól jobb lesz, majd vissza is ment a koncertre, de addigra más vége is lett. Bement a tömeggel szembe és elkezdtem azon gondolkozni, hogy akkor most jó koncertre mentem? És igen-re jutottam, mert még ő sem ér meg annyit, hogy egy 30y koncit kihagyjak. MERT NEM ISMEREM. LEHET MEGÉRTE VOLNA. NEM TUDOM. KISSÉ IDEGESÍTŐ A TÉNY.

2. Nap
Koncertek:

Supernem
Helyszín: Telekom Hall
Kezdés: 18:30
GrungeNem késtünk, az éppen józanódó társaság a színpad szélén el is volt. Szeretem őket, volt számuk amiket ismertem, de csak párat és inkább az ismertebb számaikat.
Viszont a hangulat jó volt a társaság még jobb így elszórakoztunk.
A társaságról jut eszembe. Találkoztam azzal, akikkel Fishen meg 30y-on együtt voltunk és mivel lettünk olyan jóba hogy bemutassam nekik a barátaimat így a két társaság jól elszórakozott a koncerten meg az után is mert elmentünk inni a közeli kis szökőkúthoz. A srác, aki végig védett 30y-on, leült mellém és hirtelen nem lett téma.
Elkezdtem mesélni hogy mennyire sajnálhatják, hogy elmentek, merthogy volt még ráadás, és hogy mennyire de mennyire jó volt. Csak ennyi kellett mert utána hirtelen mindenkinek lett mondani valója és jól elvoltunk. Nem ittam, mert barátnőm már eléggé túlment a határon és rá nagyon vigyáztam, mert nem akartam, hogy azzal a sráccal, akivel ismerkedik, összevesszen, mert hát éppen azt csinálták aznap, de nem akartam hogy a piától esetleg még jobban. Ő az a fajta lány, aki mindig kimondja amit gondol, de ha iszik még jobban és még sérteget is. Nem egyszer fordult már elő, hogy úgy megsértett, hogy két hétig nem is szóltunk egymáshoz..

Modestep Live
Helyszín: Telekom Hall
Kezdés: 22:00
A szökőkútnál barátnőm folyamatosan azt hajtogatta, hogy ő menni akar.. Nem akartam otthagyni az aranyos srácot,(akivel már személyesebb témákra is áttértünk, kettesbe beszélgettünk inkább.) más is jól érezte magát vagy éppen olyan rosszul hogy megmozdulni nem tudott. így nem hagyhattam, hogy egyedül menjen. Kérdeztem, hogy nincs e kedve jönni, mire mondta, hogy nem szereti őket. Mondtam hogy én se, de.. és e közbe barátnőmre néztem, amit egyből megértett és fel is állt.
Miközbe mentünk a koncertre megfogta a derekam és adott egy arc puszit is. Nem tudtam mit reagáljak rá így megköszöntem neki hogy jön velem arra a baromságra.
Késtünk. Sokat, de barátnőmet nem zavarta húzott magával és elkezdte kapni a hangulatot. Semmi alkohol nem volt a szervezetembe, hogy feloldjon egy kicsit, viszont a srácnak volt és egyből el is kezdett mozogni rá, szorosan mögöttem. Barátnőm észre vette és mosolyogva el is engedett. Együtt táncoltunk.
Majd jött egy pogós rész, ami kissé meglepett, mert ilyenre nem számítottam. Majdnem el is estem, ha a srác nem fog meg. Rendes volt mert nem csak rám vigyázott, hanem barátnőmet is védte a sok idegen között. Itt találkoztam olyanokkal akik be is voltak tépve és szegény srác alig tudta elmagyarázni, hogy szálljanak le a barátnőmről. Mire rám mozdultak(az ilyeneknek mindegy, csak csaj legyen) amire még jobban bepöccent és megölelt és rájuk ordított, hogy a barátnőjét meg hagyják békén. A barátnő én lettem volna. Édes volt, hogy így akarta lekoptatni őket. Sikeres volt csak utána fura volt újra vele táncolni. Csak vele. Egymással szembe és bármilyen csúnya dolog is, de mindig is azt képzeltem el, hogy majd Vele, vagyis akit jelenleg Gerzsonnak hívunk, vele fogok táncolni így. Ilyen romantikusan. Elment a kedvem és ez észre vehető volt barátnőm számára, aki a zene hallatán szerintem ki is józanodott mert még a közepénél le is léptünk. Nem voltak annyira borzalmasak csak nem élveztem.
Barátnőm felkéreszkedett a srác hátára, aki fel is vette. Nem értettem az egészet, de azt hiszem ő ezt direkt tette, mert ahogy felállt a srác léptünk még pár lépést és két méternyire ott ült Gerzson is.. Egyem a szívét két lány társaságába.. Akik ilyen nagy fesztivál arcoknak számítottak, mert állítólag menő volt a fejükön a virág, rajtuk a sapka, szemükön a szemüveg, haspóló,
Bohocsillámtetoválás vagyis az aranytetkó meg az egyiken csizma, a másikon gumicsizma, ez a tundrabugyis rövid gatya amiből kint van a fél seggük és szemmel látható volt, hogy Gerzson épp lerázni akarja a részeg lányokat.. Visszamentünk a szökőkúthoz és a két társaság még jobban be volt csiccsentve, a szökőkútba fürödtek és még több piájuk volt. A srác kérdezgetni kezdett még meg próbált ismerkedni, de nem éreztem, mint Gerzsonnál, hogy meg fog, ő meg egyből abbahagyta, mikor megtudta, hogy helyi vagyok mivel ő meg az ország másik végéből érkezett. Kiszámoltuk, hogy 6 és fél órát kellene utaznia, ha lejönne újra, mert most is annyit utaztak volna, ha nem tévednek el.
Utána meg inkább a két társaság beszélgetésébe csatlakoztunk, hülyültünk velük és végre én is megengedhettem egy picivel több alkoholt is mint két feles. Jól esett elengedni magam. Nem vittem túlzásba, tehát nem úgy kell elképzelni, hogy beledőltem a kútba vagy az árokba, hanem épp hogy jól éreztem magam. elhívtam a srácot fürödni, jött is, de majdnem rossz vége lett. Beleestünk mindketten, és amolyan édes jelenet lett volna, ha nem tolom el, és nem utasítom vissza a csókot.
Életem első csókját utasítottam vissza még senki sem próbálkozott.. mert még nem is volt barátom meg első csókom se volt meg tudjátok semmi randi ilyesmi..
És szerettem volna, ha nem vele lenne, mert hiába gyönyörűek a zöld szemei és hiába van édes borostái, jó tetoválásai, ami nem divatosak, hanem tényleg fontosak neki és hiába isten pasi, mert eléggé kidolgozott volt a teste, de nem fogott meg. Nem egy benga állatot kell elképzelni, hanem azta fajtát, aki épp hogy izmos volt, viszont annál jobb képű hapek. Csak nekem még sem ő. Abba a pillanatba kijózanottam és ő is és csak mosolyogva megöleltem őt, ő pedig elnéézést kért, csak tetszettem neki de köszöni szépen, hogy nem hagytam, hogy hülyeséget csináljon. Visszamentünk a többiekhez és olyan négy körül vége lett mindennek, elbúcsúztam mindenkitől, mert hát a mai nap a pakolásról szólt és a többi dologról.
⭐️
Indulunk nyaralni.
Csopakra. Majd írok. ha haza jöttem!
Vagyis még csak szendvicsezünk, de legalább segítek valamit mivel már be van pakolva..

Sajnálom a harmadik napot, de hát nyaralás az így jött össze.
KÖSZÖNÖM mindenkinek, akinek a koncertjén részt vettem és üzenem nekik telepatikusan is hogy isteniek voltak, és hogy jövőre újra találkozunk!
Akinek meg nem voltam a koncertjén biztos jók voltak..de róluk nem nyilatkozom.

Elmentem volna még a Kowalskyra mert ők is egy olyan banda akiknek a számait tudom kívülről meg jó kocertjeik szoktak lenni és jó lett volna a hangulat az ezer biztos. Meg még benéztem volna a Magashegyire is és a barátaimat elkísértem volna a Leanderre, ahol biztos ott lesz Gerzson is.. Majd mesélnek..
Majd jelentkezem augusztus másodikán.

VIGYÁZZ BALATON és KÖSZÖNÖM CAMPUS FESZTIVÁL EZT A RENGETEG ÉLMÉNYT!
Július 25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése