2015. július 15., szerda

9's

Female Soul
Csak megtetszett a kép
Elmentem amúgy szemüvegkeretet nézni. Hát nem jött be. Máshol kell keresnem..


Voltam dolgozni. Megint. Nem volt semmi különös, csak a szokásos. Szülők el, a gyerekeken meg mindkét szemem rajta. Nehéz feladat ez az egész..
Reggel felkelnek, reggelivel várni őket, majd délig úgy lefárasztani a két csibészt, hogy ne nyavalyogjanak a délutáni alvás miatt. Hát sikerült. Fogócska, ipi apacs(hogy kell leírni?), vonatozás, versenyek, foci és a többi játék váltogatja egymást.
A baj csak ott van, hogy ketten vannak és persze sose egyet akarnak játszani. De már megegyeztünk elég régen hogy felváltva kezdik a játék választást, de akkor nagy bajba vagyok és nem tudom velük elhitetni, mikor két hét múlva találkozunk csak. Ritka az, amikor egymás utáni nap kell mennem.
Délbe megebédeltünk, majd míg ők aludtak, elpakoltam és én is lazítottam egy picit.
Instagram, Tumblr.
Ezen a két oldalon lógtam, miközben ment a minimax. Nem szeretek onnan elkapcsolni, mert a fiúk mindig meg kérdezik hogy mi ment a tv-be és ha emlékszek egy két kép kockára, akkor eltudom nekik magyarázni, ők persze meg már látták és tudják hogy miről beszélek.
Kissé bűntudatom volt hogy nem mentem angolra, de mivel tegnap voltam így csak a házi megírásával tudtam megnyugtatni a kis lelkem. Haha. Lelkem. Kis lelkem. De édes.. Van egyáltalán?
Miközben írtam az angolt, a fiúk kezdtek felébredezni így megcsináltam a kakaójukat és odavittem az asztalhoz. Mikor a kicsi felébredt, kisétált, leült mellém és megitta az italát, míg elmagyaráztam neki, hogy mit csinálok. Csak kinevetett, mert a drágám úgy fogta fel, hogy nyári oviba járok, ahol otthon kell megrajzolni az állóegyeneseket. Majdnem. Igaz hamist csináltam akkor..
Csak figyelt és iszogatta a kakaót nekem pedig már alig volt feladatom, mikor felébredt a nagyfiú is. Ő is oda jött, leült a másik oldalamra, és miután megköszönte a kakaóját, a kisebbik egyből elmesélte neki, hogy milyen buta vagyok, hogy nyári oviba járok és hogy még kapok itthoni megrajzolni valót.
A nagyfiú nem értette, mire neki elmondtam az igazságot és azt mondta, hogy holnap ő is jön velem. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ez más nyelven van, de azt mondta, hogy ő is megakarja tanulni.. Zabálni való. Megkértem őket, hogy maradjanak még egy picit ülve, még meg kell csinálnom pár feladatot. A feltétel egy újabb adag kakaó volt.
Délután a rossz idő miatt a szobába ragadtunk. Várat építettünk meg ott bábuztunk a vonatokkal mikor kitalálták, hogy nézzünk mesét. Így hát a Tv előtt ragadtunk.
Nem szeretem mikor csak tv-zünk így mondtam, hogy társasjátékozzunk is, amibe persze simán belementek csak nem figyeltek a játékra.
Miután a szülők haza jöttek, elbúcsúztam a fiúktól és mentem volna haza.

Két utcányira volt mama, így arra kanyarodtam. Nehezen, de bejutottam hozzájuk.
Nem szeretek oda menni, mert fura nagyszülők. Nem azt mondom hogy alkoholisták, de régen mama az volt és nagyon megutáltam oda menni. Ők az apa szülei. De még is mikor most leültem velük beszélgetni, úgy éreztem, hogy újra jó velük lenni.
Egy ideig.
Majd nem jött téma. Papa már mondta is hogy hány óra? Mire mama rávágta, hogy jaj főznek! Ez a hal a tortánra utalt, egyből értettem, így menni készültem, amivel nem is ellenkeztek.

Haza fele mentem a kedvenc mamám irányába, ők az anya szülei.
Nem akartam most bemenni, mert így tudtam, hogy soha nem fogok megbarátkozni Thomas Mann-nal. Mama pont kint volt a virágos kertnél, ami az utcára néz. Háttal volt, nem is figyelt, de az meg hogy néz már ki hogy elmegyek? Így leszálltam, rá köszöntem mamára és ő pedig egyből beinvitált. Nemet mondani? NEKI? Lehetetlen.
Leültünk, beszélgettünk, majd csatlakozott papi is. Velük mindig van témán. Imádok oda menni mert velük mindnet meg lehet beszélni. Jobb ez a mamai ág unoka-nagyszülő szempontból.
Már majdnem menni készültem, mikor apa hirtelen megjelent.
Még vele is maradtam.

Nyolc körül jöttünk el, vagy másfél órán át biztos ott ültem, ami amúgy nem zavart.

Haza tekertem és jöttem Mr. Mannhoz.
Nem sokat olvastam, már a fejem is fáj, de legalább már értem, hogy hogy jön a varázsló a könyvhöz. Valami bűvészi előadásra mentek.
Érdekes amúgy mert még mindig nem tudom kinek a szemszögéből van pontosan, meg hogy még mindig tegez, de ez gondolom nem is fog változni.
Meg már tudom, hogy ki az a Mario! De még csak ennyi. Nem sokra haladtam..
Majd holnap nekiülök.
Viszont megértettem magam és rájöttem, hogy miért nem értem a mondatait. Mert az írónak vannak olyan mondatai amibe zárójelek vannak és (abba egy teljesen más gondolat) de azért folytatja tovább a mondatot, ami még mindig nehéz.
Hozzá kell szokni a stílusához mert ma már a végén mikor letettem a könyvet, még érdekelt.
Vagyis
Kezd érdekelni, mert az egyik kedves komentelő eléggé vegyes érzelmeket keltett bennem a kötelezőkkel kapcsolatba még valamelyik nap.

Valamelyiknap megosztottam Facebookon a blogom, hogy lássam, hogy ki ír még így mint én. Érkezett is válasz, de én nem számítottam arra, hogy azon a napon még valaki hozzá is fog szólni valamihez meg fel is iratkozik.

Olyan furi, mert amúgy isteni érzés, hogy valaki vette a fáradtságot és a kis nyamvadt soraimat elolvasta DE még hozzá is szólt. Ezúttal is köszönöm a hozzászólást.
Meg persze a feliratkozást is.:D
Nem nehéz kitalálni kinek, mert egyszemélyről beszélünk, de hát azért még köszönöm szépen.

De amúgy én azon gondolkoztam, hogy lehet eltévesztette az oldalt vagy nem tudom. Mindig is azt hittem, hogy ott üresen fog állni az a kis kék dobozban lévő fehér szöveg. Olyan unalmas vagyok még is kit érdekelne?
Azért köszönöm szépen és így innen megsúgom, hogy nem fogok megharagudni, ha leiratkozol, sőt teljesen meg is értelek.
Mert én biztos nem iratkoznék fel ide.


Free shopping, thank you mom !
Untitled
Ez se rossz, SŐT
Add the legend. All star
Venni akarok két cipőt. Egy fekete Converse tornacipőt, mivel már nem divat meg hát mindig is szerettem volana, de nem vettem mert mindenkinek olyanja volt. Most meg be jött ez a fura arirmax az a nike cipő, az a futó cipő na a push up-os cipők, Szóval most már mindenki abba jár így meg merem venni a tornacipőt. Csak nem tudom hogy magasszárút vegyek vagy ne. Ha magas akkor fekete ha csak sima akkor fekete vagy bordó.
Fehéret biztos nem veszek, mert hamar koszolódik.. 
De a bordó sem néz ki rosszul
Bordóba még nagyon tetszik a Vans márka, amivel amúgy nincs semmi bajom mert árba is ott van körülbelülre, csak az olyan deszkás stílus meg az még jobban divatba van. Szóval nem hiszem, hogy olyan lesz, de eszméletlenül néz ki a mintás cipők. Nagyon tetszenek.
Ilyesmi
A másik cipő pedig egy baki. Annyira jó, hogy az már őrület! Tudom, hogy ilyen is sok mindenkinek van, de ezt az egyet most pont le--arom. Mert annyira Ahw. Hogy Ú!
Értitek, nem?
Egy ilyen cipő pont tökéletes is lenne.
  Keresem.
Július 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése