2015. július 4., szombat

3's

Nem, amúgy nem vagyok beteg, sőt kifejezetten semmi bajom, de ez e a ma este..

Szóval minden már kora reggel kezdődött, persze egy finom kávéval. Öhm vagyis kettővel.

Korán keltem, mert ha sokáig alszom, akkor semmi sincs a napomból. Vagyis 10 körül van az a korán. Ahogy kinyitottam a szemem már a szervezetem coffient akart, így rutinosan nyomtam be a kávéfőzőt és egy adag fekete kávé után beültem a Tv elé. Ilyenkor a minimaxot nézem. 17 éves létemre igen, a Minimaxon ébredek fel. De ilyenkor mindig régi fajta meséket adnak, ami olyan jól eső érzés újra látni őket. Még egy picit fetrengtem és kezdtem magamhoz térni, mikor rám jött egy olyan érzés, hogy ma még nem ittam kávét. Bementem a konyhába és újra bekapcsoltam a kávégépet, de ekkor már olyan "ez már megtörtént" olyan "dezsávű" érzésem volt. Míg elkészült a finomságom, bevettem a bogyóimat és megakartam inni a kávémat, de anya rám szólt, hogy ez már a második lesz. Elsőnek nem tudtam felfogni, hogy miről van szó, így raktam bele egy kis tejet, hogy anya is megnyugodjon, hogy nem iszok olyan erőset.
Leültem a tv elé, csatornát váltottam, még pedig a Comedy-ra, és a telefonom nyomogatása közbe rá jöttem, hogy ez valójában tényleg a második kávém. Majd mentem a fürdőbe készülgetni..

Tegnap este olyan sokáig kínlódtam az újdonsült blogommal, vagyis annak kinézetével, ami amúgy nem számít, de már úgy belejöttem ebbe a fejléckészítésbe, hogy inkább csináltam többet is és mindet kipróbáltam, majd hosszas gondolkodás után választottam egyet. Majd ha lesz szabad időm, akkor csinálok egy normálisabbat mert ez enyhén túlzsúfolt és olyan hú, de undi, akarom mondani undorító. Nem szoktam nyávogni, de ez a szó kifejezetten tetszik.
Meg kezdetnek nem rossz. Majd ha unom, akkor lecserélem meg persze ha lesz időm is..
Ugyanis hétfőtől angol tanfolyam!

Yeeeee

Tovább..

Szörföztem a neten egész délelőtt miközben ment az így jártam anyátok utolsó része, és akkor megvilágosodtam!
Nem csak abba a problémába, hogy nem tudtam, hogy melyik sorozatba kezdjek bele, hanem rátaláltam az igazira!
Amúgy a választott sorozatom az agymenők lett, az igazi alatt pedig egy 7 hetes angol tanfolyamra gondolok.
Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek 7:40-től minden nap. Ami amúgy nem gáz, mert mert a kávéjaim mellett sosincs problémám a felkeléssel..vagyis van, de akarok egy nyelvvizsgát és igenis végig fogom csinálni!
Rendszeres tanulással, mivel állítólag sok házi lesz és keményen kell tanulni majd a szavakat is. Gáz. Elvileg sokat kell tanulni. Ezt mondta anya miután megadtam neki az oktató elérhetőségét és ő felhívta. Enyhén, na jó kit hülyítek nagyon be vagyok szarva. Egy hét lemaradást kell behoznom mivel múlt héten indult.. na mindegy, a lényeg csupán annyi hogy félek.
Nagyon.
A közösségtől, a tanártól és legelső sorba attól, hogy tényleg meg tudom-e csinálni.. Mert amúgy nem nagyon hiszem el, de  más lesz, ha túl esek az első órán, nem? Remélem nem lesz borzasztó, mert ha terror lesz, akkor sírva kell végig csinálnom. De se baj, majd jövök ide sírni.
7:40.. Ez kicsit felháborító. 5-6 között ki kell? Mert én nem.. Főleg nem nyáron. De hát most kénytelen leszek..
Nem baj, örülök hogy találtam valamit és kíváncsian várom a hétfőt.

Délelőtt olvastam egy csomó blogot meg délután is, aztán rá jöttem, hogy ma van a sanzon est. Totálisan bezsongtam.
Just Another Movie Blog

Már megmostam a hajam, meg még vacsoráztam is már délután 4-kor, meg folyamatosan Agymenőket nézek, de valahogy nem tudok rá koncentrálni. Már alig várom, hogy ott lehessek. 7-től kezdődik, azaz 19:00-kor de hát még mennyi idő van hátra..

Jön a mit vegyek fel? kérdés..

Ezzel annyi bajom van, hogy nem biztos, hogy elkészülök hétig mert lövésem sincs, hogy mit vegyek fel.. Nem vagyok egy ilyen nyavalygós típus, hogy jaj istenem nincs mit felvennem, hanem inkább az időjárással van gondom.
Hiába nézem meg az előre jelzést, mindig kevés ruhát veszek fel. Már mint nem úgy..
Máshogy fogalmazok. Sose öltözök melegen.
Most esőt nem mondd, elvileg jó idő lesz, de mi az hogy jó idő? A 29 fok az jó? De fúj a szél. Szoknyát vegyek fel? Nadrágot? Rövidet? Hosszút?

Július 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése