2015. július 16., csütörtök

10's

Relax~Ma felkeltem 4-kor, mert jött egy SMS.

Elhalasztották az angolt.

Visszafeküdtem ÉS 2-kor keltem fel!
Délután két órakor. Nem tudom hogy és miért de ez így jött össze. Baromi nagy szívás én is éreztem, mert ugye végig aludtam a napot körülbelül.. Fél háromkor kibattyogtam a konyhába, lefőztem a kávém, mind a két adagot, bekapcsoltam a gépet és olvasni kezdtem Mimi blogját.
Szeretem ezt a blogot, mert midnig jó filmek és zenék vannak rajta, meg persze a többi bejegyzés is tetszik, de ezt a kettőt különösen kedvelem.
Szóval ma olvastam ezt a blogot és egy nyári TAG bejegyzéssel lepett meg a bloggerina. Azt hiszem így hívják őket. De legyen most inkább Mimi.
Likes | TumblrArra kérte az olvasókat hogy ha van kedvük, akkor töltsék ki ezt a taget. Nos, hát kitöltöm és nem csak azért mert unatkozom, hanem mert még ilyet nem csináltam és hát akkor próbáljuk ki, nem?
Egyébként nem is unatkozom mert amúgy nincs időm, kurvára le kellene feküdnöm, mert négykor kelek, és ha így haladok 4 órát se fogok aludni.
Untitled | via TumblrTesóm  most csinálja kismotorból a jogosítványt, már csak a rutin meg a forgalmija kell, a kressz és az egészségügy már meg van tehát a neheze kész, a többi meg hát jöhet. Az öcsém folyamatosan nézi a robogókat a neten, ahogy apa is ez egy ilyen szokássá vállt náluk.
Viszont tegnap apa nézegette az oldalt, tesóm nélkül, mert ő hétfő óta táborba van..túra táborba, na mindegy szóval apa rátalált egy fekete robogóra, ami árba is megfelelő és egész egyszerűen holnap megyünk érte. Vagyis ma. Mert már elmúlt éjfél.. Mert ugye tesómnak nem csak hirtelen jött ez az ötlet, hogy neki akkor most jogsi kell, hanem már régóta rágódik ilyesmin, így a pénzét is gyűjtögette, szülinapok, névnapok, konfirmálás alkalmával összegyűjtött x összeget és abból ki is jön a robogó. Igen ám, de 5 órát kell utaznunk érte, mert hát persze hogy nem a szomszéd megyébe talált apa, hanem a Dunántúlon, Budapest környékén mi meg Debrecen környékén lakunk..
camera | TumblrTehát ezért kelek négykor, mert apa nem akar egyedül utazni és ugye holnap péntek, angolra se megyek, mert apa azt mondta egy alkalmat nyugodtan kihagyhatok..

Igen, erről a tábor dologról, sőt még az öcsémről nem is írtam..
Pedig eléggé felidegesítettem magam rajta.. Tesómnak mutattam a tábor lehetőségeket, még régebben és mindig is szerettem volna menni egy ilyen túra táborba.
Tesóm haverjai mentek oda, amit én még régen megtaláltam, de engem nem engedtek. Tesómat meg csak simán.. Anya kérdezte az öcsémet hogy csak azért szeretnél menni mert a barátaid is mennek vagy mert a nővéredet akarod idegesíteni vele? És persze hogy azt mondta, hogy a barátai miatt. Ez hihető is lenne, ha tesóm kedvelné a természetet, de nem, ő nem az a típus.
Tegnap este még messengeren írt, hogy haza akar jönni elege van és hogy nagy hibát követett el, mikor beleegyezett a haverjai ötletébe.
Mire csak annyit írtam rá, hogy szívesen helyet cserélnék veled.
Mosolygós fej a részéről majd ugyanazt visszaküldtem és ennyibe maradt a beszélgetés.
Mindig is vágytam az utazásra, a túrázásra, de ÖÖÖ...NEM.
art
A délutánt azzal töltöttem, hogy táborokat kerestem, mert annyira menni akartam és mivel jövőhéttől campus, utána nyaralás, és utána szabad lennék, de hát abba az időpontba ki táborozik? Fotós-túra tábort keresek. Mindegy, hogy melyik, a lényeg, hogy ne kerüljön száz ezer dollárba és hogy legyen abba sz időpontba.,
Az se baj, ha nem lesz, mert akkor legalább meglesznek a cipőim meg a szemüvegem. De egyik se olyan vészesen szükséges, ezért tök szívesen eltáboroznám.. Jó lenne.

Este elmentünk a természetgyógyászhoz, jövő héten megint menni kell, de amúgy egyenesen haza jöttünk.. Amúgy nem írok már inkább semmit, megcsinálom a NYÁRI TAGET és megyek aludni mert mindjárt egy óra..
Július 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése