2015. július 6., hétfő

4's

Love this woman...
SikongásőrületsóhajŐRÜLET*-*!

Ez a tegnap este..
UH.

Szóval megpróbálok normálisan fogalmazni meg elmondani róla pár dolgot, mert egyszerűen BÁH.

Egy igazi példakép jelenik meg előttem, ha meghallom Edith Piaf-nak a nevét. Vagyis ez csak a művész neve..

Szóval az előadás arról szólt, hogy volt egy művésznő, aki bemutatta, elmesélte nekünk Edith Piaf-nak az életét és közben franciául énekelt, és egy-két dalt még magyarul is.
Eszméletlenül jó volt, a sanzonénekesnőnek nem volt könnyű, fényűző élete..

Megfogadtam még aznap, hogy ha meg lesz az angol középfokú nyelvizsgám megyek francia tanfolyamra..

A bejegyzést elmentettem piszkozatként szombat este mert mennem kellett dolgozni. Egy három gyerekes családnál vagyok "Bébiszitter" vagy mi. Imádom a gyerekeket, főleg azt a három csodát! Vagyis, igazi kis rossz fiúk, mind a hárman, de eszméletlenül édesek.
Szóval az estét ott töltöttem, velük és az unokatesójukkal, G-vel. 19 éves. Két évvel idősebb mint én, és az istenpasinak csodák csodájára nincs barátnője. Pedig eszméletlenül szép mosolya van és zöld szemei pedig imádni valóak. Csoda pasi. Ezért nem is nézek rá úgy..

Vasárnap reggel a fiúknak csináltam reggelit, majd még tv-ztek egy kicsit végül pedig haza jöttek a szülők, de hát 6-ig maradtam mert ők elmentek dolgozni, így vasárnap este 8-ra estem haza.
Utána írni akartam mert miért ne?! De eszembe jutott a hétfő. Angol. Jeee. Izgultam..
Július 6.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése