2015. július 16., csütörtök

11's

Nyári TAG
Mimi blogjában láttam, mivel megtetszett, így kitöltöm.:


.1. Medence vagy természetes vizek?
Egyértelműen a természetes víz, már alig várom az idei Balatoni kirándulást vagyis nyaralásunkat!
Tavaly Hortvátországba voltunk, a tengerparton.
Emlékszem, hogy csak túra szandálba mehettünk bele a vízbe, vagyis nem kellett, hogy túra legyen, csak hogy védje valami a talpam. És hát mivel egész nap abba járkáltam, 6 napon keresztül, reggeltől-estig csak a vízbe, így olyan szinten lebarnult a lábam, hogy a szandál meg rajtam maradt.. Már mint a nyoma.
Perfect!



2. Barnulsz vagy égsz?
Én égek. De csak az első napon, utána meg bebarnulok. De elsőnek határozottan, kínfájdalmasan leégek.. Nem szoktam csoki barna lenni, de nem is szeretnék mert hát a nap sugarai károsak.. főleg ebbe az őrült időjárás változásba.



🍓💦fruit salads are the best3. Sárgadinnye vagy görögdinnye?
Egyik sem, mert parlagfű allergiám van, így dinnyét nem ehetek. VISZONT A KIWI A MINDENEM.
Végülis az is olyan mint a dinnye, csak sokkal kisebb. De mindegyikbe van mag meg kívülről zöld.
Imádom a kiwit.



starbucks 💖


4. Kedvenc fagyi?
A kávé ízű, ha van, ha nincs akkor maradok a csokinál. Mert a csoki egy örök kedvenc.




IMG185. Kedvenc nyári ital?
A limonádé. Imádom. Bár annyira nem is limonádé, mert nem víz-cukor-citrom hanem víz meg citrom. De azért míg finom és ezt kifejezetten csak nyáron szoktam inni, viszont minden nap ezt iszok.






Untitled

6. Kedvenc nyári ruhadarab?
A rövidnadrág. De nem az, ami most divat, hogy a félhátsó felem kint van, hanem egy rendes,normális nadrág, ami picit bő, kényelmes és jól néz ki. Magasított derekú az, amit mindennél jobba kedvelek.







Nials art

7. Kedvenc körömlakk nyárra?
 Mindig zselés körmöm van, amit a műkörmös csinál. Építetetem, de szerintem megéri az árát mert 4 hétig nem kell olyan sokat törődni vele meg szép mintát is rak rá. Szóval ilyen.. lusta vagyok tudom, de hát nem szeretem ha magamnak van kifestve a körmöm..
Én mindig rondát csináltam és sose volt rajta minta.
Karmaim sose lesznek, de ez így kifejezetten tetszik.


🌴


8. Kedvenc nyári illat?
A nyári zápor. Mert annál nincs jobb.







❥ Only girls can understand

9. Kedvenc nyári szépségápolási termék?
 A vízálló szempillaspirál. NA AZ EGY KINCS. Nem sminkelem magam agyon, de ennyit még én is használok.. Meg szemceruzát és egy kis tust. De többet nem.









10. Mit szeretek legjobban a nyárban?
Nyaralás. Barátok és rengeteg emlék.









Július 16.

2 megjegyzés:

  1. Én nem tudom mások hogy képesek nyáron sminkelni magukat, de rólam ebben a nagy melegben minden lefolyik. :( Választani se tudnék mit mondanék kedvenc nyári szépségápolási terméknek, talán a testpermeteket, mert azok ilyen dög melegben igazán frissítőek tudnak lenni.
    Amúgy most találtam ide, tetszik az oldalad, további sok sikert hozzá. :)
    (www.coffeetoread.blog.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem testpermetet használok hanem ilyen babapopsi törlő kendőt, az lett volna a másik. Testpermetet még nem is próbáltam.
      Örülök, hogy ide találtál, köszönöm szépen és a kommentet is. :)

      Törlés