2015. július 10., péntek

5's

🌺

Hétfő reggel para volt. Nem kicsit, nagyon..
Kedd reggel örömmel keltem, szerdán fel se keltem. Csütörtökön örültem hogy élek és újra mehetek angolra és alig vártam hogy túl legyek ezen az utolsó alkalmon.
Egyszóval imádom ezt az angol tanfolyamot.
Sok a házi mindig elmegy vele a délutánom, de semmi kifogásom nincs ellene mert ezt szerettem volna elérni.

Ma belekezdtem a Teen Wolf sorozatba. Elvileg jó. Ilyen véleményeket mondtak hogy Ahw meg hogy kezdj bele, mi az még nem láttál egy részt sem, úristeeen. Meg a többi dolog.

Ma megyek körmöshöz, kis lazítás meg ez-az így angol utáni levezetőnek. Zöld és a gyűrűs ujjamon fehér és rajta egy kibaszott ananász mert ilyen a fürdőruhám is. Nyaralás miatt csináltattam meg fesztiválra is jó meg ilyen dolgok. ._.

Meg megyek a könyvtárba. Kiveszek valami jó könyvet meg persze a kötelezőket is.. Most már kénytelen leszek.

Mindjárt suli és sehol semmi. Pedig a kutya rúgja meg kemény évem lesz..

Egy délután vagyis este felé úgy döntöttem hozzá kezdek festeni mert találtam temperákat a szobám takarítása közbe..
Emlékszem még a Lidl-ből vette mama, de mivel anyáéktól kaptam minőségi temperákat is, így mindig azokat használtam el. Mondom most akkor lássuk mit tud a LIDL.
GYEREKEK! SOHA NE VEGYETEK ONNAN SEMMI ILYESMI DOLGOT!
Mamának is mondtam már, de nem hallgat rám.
Annyira híg és annyira gumi az egész hogy..ble.
Értelmes vélemény, de nem tudom másképp mondani.
Július 10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése