2015. július 14., kedd

8's

Nem írok könyvet, nem is fogok.
Nem írok történeteket, verseket, nem is szeretnék.
Néha még fogalmazni se tudok.

Ahogy belekezdtem Thomas Mann regényébe, a Mario és a varázslóba, igaz, hogy csak 10 oldalt olvastam el az egészből, de ez kőkemény leírás. Inkább mesél. Ilyen élmény beszámoló szerűség.

10 oldal, sokra haladtam nem? 

Közbe jegyzetelek, hogy majd mikor vesszük a suliba gyorsan átolvassam és hátha hamarabb beugrik a történet.

Az a szemüveg viszont már annyira nem tetszik..
Fura amúgy, mert nem tegez Mr.Mann hanem magáz minket. Többes számba, mintha egy felolvasó estén ülnék és csak hallgatom az olasz élmény beszámolót. 

HA én írtam volna, akkor biztos, hogy elmeséltem volna részletesebben például a szállodai botrányt, legalább egy-két szereplő szólalna meg mert EMBEREK EZ ÍGY DÖGUNALOM. 

Nagyon tetszik a megfogalmazás, csak olyan szavakat használ, amik olyan bonyolultak és olyan hosszúak a mondatai hogy mire felfogom azt az irdatlan nehéz szót a mondat elején, a mondat másik felében lévő szót csak elolvasom, még fel se fogtam, de már elfelejtettem a mondat elején lévő szót.
Nehéz.
Remélem a regény közepe izgalmasabb.

Ki az a Mario? Na meg a varázsló?

Nekünk azt mondták, mikor fogalmazást írunk, hogy a bevezetésbe be kellene mutatni, hogy miről fogunk írni.

Most nem azt mondom, hogy úgy kezdenék hozzá a könyvhöz, hogy leírok minden szereplőt, aki benne lesz, de legalább valami sejtést adnék annak a szerencsétlen olvasónak, hogy a diák felfogásával megértse hogy miről is akarok írni.

Annyi irodalmi kifejezés van benne meg utalás, hogy nekem sokk. 
A lábjegyzetbe mindig lemegyek hogy megnézzem, hogy a kis számmal jelölt idegen szó mit jelöl magyarul, a nyelvemen. Elolvasom visszatérek és a MI VAN? kifejezés jön rám.

Ah, a magyar tanárom miért nem olyan típus, akiknek pl.: Az útvesztőt adták kötelezőként?

Jézus ereje még a végén jól szórakoznék.

Kíváncsi leszek, hogy mi fog kisülni ebből a boszorkányságból mert kezdek megbolondulni

Többet kellene olvasnom. Nem vagyok művelt. Tenni kellene ellene.
(D)Édi stílus



Más téma.

Az ebay-en keresgéltem szemüveg kereteket. NA ILYENEM LESZ.

Vagyis nem, csak hasonló. Nem akarok tömeg szemüveget, de akkor is annyira be jön ez a dédi stílus. Vagy hogy is nevezzem. De majd délután felmegyek a városba és mind a két szemüvegest megnézem. 

De ha megtudják oldani, hogy ebbe is belerakják a lencsét, akkor ez lesz. Félek, hogy nem fog jól állni, de nem tudok vele mit csinálni.. 
Tetszik.

Olyat szeretnék, ami olyan egyedi, nem tömeg, olyat, ami tükrözi a stílusom. Magyarul nem akarom hogy szembe jöjjön velem az utcán egy hasonló. Bár, ha a városba csináltatjuk meg, akkor nagyon kevés az esélye, hogy találkozzon a két szemüveg..

Most üzentek, hogy a könyvtárba megjött a könyvem!
Muszáj vagyok elhozni, mert hamarosan könyvtári nyári szünet és csak 5 napig őrzik nekem.

Igen ám, de ha elhozom, akkor biztos hogy azt fogom hamarabb kiolvasni.


Thomas Mann meg elbeszélget majd magába..
Július 14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése