2015. július 22., szerda

14's


Átok
Tudjátok, szerintem, ezen a kötelező olvasmányon átok ül.

Vagy oda fent az égiek nem szeretnék ha elolvasnám. Tudják, hogy nem fogom szeretni, vagy Mr. Mann fél attól, hogy túlságosan is kritizálnám de még az is benne van a pakliba, hogy tetszene.

Annyi variáció jutott már eszembe, hogy még a lehetetlent is kilogikáztam.
Hogy össze függ már a két tagmondat.
expêlliarmus | via Tumblr
Tegnap leakartam ülni olvasni, egy finom alma tea társaságába. Fel is forraltam a vizet és épp hogy beleraktam a filtert már csörgött is a telefonom.

Hívó: A mai napon nem-e tudnál jönni dolgozni?
Én: De, persze. Mikor menjek?
Hívó: Amikor csak tudsz. 

Elköszöntem és rohantam is öltözni, majd csak a telefonomat vittem magammal és már mentem is dolgozni. Nem csak nappalra, éjszakára is. Most értem haza.. Kicsit ki vagyok, ez a bébiszitterkedés fárasztó, bár imádom a két srácot.

Röviden, eyszerűen összefoglalva, a szót nem szaporítva tovább:
Tehát megint nem olvastam.

Ma megint nem fogok mert mamához megyek utána pedig készülődök a fesztiválra. Már alig várom. Szóval a délután valami olyasmi lesz hogy böngészek a neten, barátnőkkel beszélek és persze velük izgulok az este miatt. 
A nagy 0. nap a Campus fesztiválon..
Vad Fruttik, Szabó Balázs Bandája, Fish
Július 22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése