2015. július 12., vasárnap

7.'s

Én komolyan menni akartam olvasni, én komolyan..

Kimentem egy finom gyümölcs teát csinálni a konyhába, anya pedig a nappaliba Tv-zet.
De gyerekek, mikor megláttam az Old spice reklámot, áááá.


Ez egyszerűen annyira rossz, hogy már jó kategória. Nem értem, hogy hogy tudnak ilyesmit kitalálni, egy elég fáradt pillanatba történhetett minden. Imádom.

Nem rajongok a reklámokért, sőt kifejezetten idegesítenek, ezért se nézek Tv-t.
De komolyan nem nézek, a szobámba ugyan van, de nem használom. Egyetlen funkciója a porfogás. Ha a Tv-be van valami film, akkor is inkább bekapcsolom a gépet is megnézem a neten, mert utálom azt a sok reklámot. De ritka, ha filmet nézek, a sorozataimat soha nem csalnám meg. Ők a mindeneim.

Elsőnek nem is értettem, hogy mi ez az Old Spice, de aztán jöttem rá, hogy egy férfi dezodor. ISTENEM. 😂😂


Totális kiakadtam.
Július 12.

2 megjegyzés: