2015. július 20., hétfő

13's

(17) Tumblr

Tegnap úgy keltem fel, hogy na ma olvasok. Nem, tévedtem.
Angolon annyi házit adtak fel, hogy egész délutánra lefoglaltak, este pedig apáéknak kellett segíteni.

Már fél kilenc körül a szobámba ültem és láttam, hogy fejjel lefelé, de kinyitva ott áll és vár. De kőkeményen..

...mellette viszont...

..az a cetli hevert, ahova felírom, hogy a sorozatomba hanyadik évad hanyadik részénél tartok.

Vacilláltam egy ideg majd inkább elmentem fürdeni. Melegítettem magamnak vacsorát és kerestem egy olyan érvet, ami elég meggyőző, hogy miért nem olvasok. Miért bújhatok ki alóla.

Érv.: Hát most egyem le a könyvtári könyvet?

Ez tökéletesnek bizonyult és mikor bejöttem a szobába be is kapcsoltam a laptopom és nyugodtan sorozatoztam. Megnéztem két részt, majd kikapcsoltam és elmentem aludni.

Kaptam egy sms-t, hogy ma nincs angol. Már indulásra készen álltam, megkávézva, felöltözve, táska a hátamon. És akkor az égiek közbe szóltak!
Így hát jött a probléma.
Mit reggelizzek?
Miközben gondolkoztam, csináltam még egy adag kávét és azonnal jött is az ötlet. Semmi extra.
Extrudált  kenyér(?) meg sonka, sajt és majonéz! Ráérősen megreggeliztem, kávé, net. Most pedig kihasználok minden alkalmat és délig olvasok.
  Asztalavisztabébi! 
Július 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése