2016. január 12., kedd

203's


 Vettem két inget, s majd a ruhatáramat bővítem egy nadrággal is vagy még egy inggel, amit majd találok, még nem tudom. Csütörtökön vagy Pénteken, majd erre szánom az időt. Hétfőn, suli után erőt vettem magamon és eltöltöttem vagy három óra hosszát a boltba, remélve hogy ettől jó kedvem lesz, de nem lett. Viszont vettem két inget. Azt néztem, hogy magasderekú nadrággal milyen jól mutatna az egyik ing, de nem vettem nadrágot, nem volt kedvem tovább nézelődni. Ma megtudtam, hogy a magyar szóbelim 3-as, a töri témazáróm, 3-as, az angol témazáróm 3-as, az írásbelim, 2-es, a fakultáció - amire nem tanultam semmit, az a bizonyos pénteki nap, amikor leszartam mindent és csak aludtam - szóbelim 4-es lett. Pedig nem is voltam suliba, viszont voltak olyan rendesek, hogy megmondták milyen eredményeim lettek. Vagyis a lányok megírták.  Aztán ma voltam a természetgyógyásznál. Épp hoyg oda értem, szegény drágámnak - a természetgyógyászom - olyan hangulata volt! A volt férje folyamatosan használja az ő számláját, pénzt vesz le róla, nem is keveset és az a mocskos féreg több úton is keresztbe tesz neki, nem tud kilépni a számlából. Rengeteg minden van még, csak most panaszolta el. Sajnálom, három gyerekes anyuka ő neveli mind a három gyereket, éjjel-nappal dolgozik és még ilyenekkel kell foglalkoznia hogy ne lopjanak a számlájáról? Felháborító! Bele állt az ideg a derekába..  Aztán jöttek az eredményeim, amikor még jobban felháborodott, hogy depressziós hajlamaim vannak változó hangulat meg stb. A májról és az epéről nem is beszélve mennyire rossz állapotba van. Fhu ez hosszú..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése