2016. január 9., szombat

201's


Magyar és Töri szóbeli.
Eléggé fosatós.
Szerdán simán felöltöztem egy újabb ingbe, majd ugyanúgy a fél hetes busszal mentem be. A buszon nem, de a suliba már izgultam, akkor neki is kezdtem tanulni. Nem volt valami hosszú tanulás, mer az egyik osztálytársam, Nándi oda jött, leült mellém. Beszélgettünk, dumáltunk, majd elkezdett piszkálni. A suliba is szokott, az oké, de ez most teljesen más volt. Vizsga időszak, feszültséggel teli levegő, de ő leszarta az egészet, unatkozott így engem piszkált. Annyit röhögtünk nem igaz. Ki is jöttek a teremből hogy maradjunk már csendbe mert óra van. Na több sem kellett, olvasgattuk a tételeket, bár az annyiból állt, hogy felolvastam az első tétel címét és már mehettem is be a terembe. Úgy izgultam, hogy mikor kihúztam a tételeket, lediktáltam a tanár nőnek és vissza is raktam őket. Hozzá kezdtem az irodalomhoz, majd a nyelvtannál elfelejtettem a feladatot így megkérdeztem, hogy vissza mehetek-e érte mire kinevettek és mondták hogy vigyem magammal, mert ez kötelező. Majd mikor lefeleltem, mentem órára.

Csütörtökön, ing, blézer, fekete gatya. S már kettőkor kész is lettem! Mivel hogy a magyarra és a törire is úgy készültem, hogy hamar lefeküdtem, egykor keltem, kettőre elkészültem és utána tanultam. A törinél, úgy volt, hogy a névsor hátra felé haladt, így a legutolsók között voltam. Fél háromkor kerültem sorra. Elsőnek izgultam, mikor a két barátnőm között ücsörögtem és tanultam, majd leült mellém Nándi és már nem izgultam, inkább piszkált, hülyéskedtünk. Ekkor már nem izgultam, de egy idő után már meguntam mivel ő olvasta a tételeket, én meg elaludtam. Olyan jót aludtam, hé! Nem igaz. Fél három előtt még pont át tudtam olvasni, hangosan mind a 9 tételemet, ami ki volt dolgozva. Magabiztosan mentem be és kihúztam azt, ami nem volt kidolgozva. Habogtam pár szót. majd kijöttem és aludtam tovább. Haza jöttem, előkészítettem a népművészet fakultáció tételeit és lefeküdtem aludni miután megfürödtem. Nem emlékszem, hogy kinyomtam az ébresztőmet, csak arra hogy anya kapkodva be nyit hogy hat óra és induljunk én meg ez a mi? De hát nem tanultam semmit! Anya meglepetten rám néz, ki megy. Kapkodva összepakoltam meg minden. És a kocsiban olvastam át, mivel a buszomat természetesen lekéstem, így apa be vitt. És ott átolvastam a tételeket. De nem mindet. Most viszont egy közepes nehézségű tételt húztam, az első órán túl voltam mindenen. Majd ki jöttem és elaludtam a padon. Mint egy csöves, de kit érdekel? Ha egyszer fáradt az ember.


Az osztálytársaim meg ott fotózkodtak. Mindegy. Aztán jött a rajz óra ahol nem csináltunk semmit. Így ki voltam pihenve és anya sms engedélye is meg jött, mi szerint megvehetem a tatyót a karácsonyi pénzből. Meg is vettem a gyönyörűséget. Bordó-Kék-Okker párosítás a Vans jóvoltából. Eszméletlenül jó táska. Kényelmes. Ez a kép ma reggel készült, mikor átmentünk úszni apával. Már az öltözőbe. Holnap is megyünk a tervek szerint. Ma egyébként nem csináltam semmi érdekeset. Voltam délután a fodrásznál, újra vörös vagyok, lenövés mentes *o*

A rézvörös hajamhoz elég nehezen kerestem sapkát, de végül is találtam tegnap. Okker sárga, mint a táska alja. A H&M-be le volt akciózva, Meg a jövő héten megyek turizni, vásárolni. Felsők után kutatok. Olyan hideg telünk van, hogy borzalmas! De ez még csak terv. Hisz a jövő hetem is tele van! Hétfőn nincs semmi, de akkor mindig olyan fáradt vagyok, hogy jobb is, hogy nincs semmi. Kedden megyek Évá-hoz. Fél ötre. Állapot visszamérésre. Erre viszont kíváncsi vagyok! Szerdán megyek körmöshöz. Csütörtökön szabadság van, de lehet ráveszem apát, hogy menjünk át úszni a szomszéd városba. Pénteken meg turizni akarok menni suli után. Olyan jó lenne, ha engednék. Már vágyok rá. Rajz órán kaptunk egy pályázatot. Hogy a Képzőművészeti egyetem meghírdetett egy pályázatot. A nyeremény, 25 pontot jelent a tovább tanuláshoz. Igen ám, de ebbe annyi bukó van, hogy az évfolyamról 2 ember mehet vagy egy. Be se neveztem, hisz a tanár úrnak meg van a kedvence, biztos hogy őt fogja küldeni rá. Pedig 25 pontot jelent, többet mint egy nyelvvizsga. Értitek. Nagyon durva! Itthon gyakorolok ezerrel meg rajzolok továbbra is, de a feladat egy kezes portré és egy csendélet. Tehát ezeket kell gyakorolnom. Meg ez is lesz majd a felvételi a fősulinál. Már amit kinéztem. Nem is fősuli, vagyis még az, de jún.1-től egyetem. Tehát mire oda kerülök egyetem lesz. Na, ez a durva! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése