2016. január 10., vasárnap

202's

Csak jöttem panaszkodni.


MERT HOLNAP MEGTUDOM A MAGYAR SZÓBELIM EREDMÉNYÉT.elivileg. de még nem biztos. Ma voltam úszni, lement az egy km, majd utána vissza melegedni.

- volt egy srác az úszómedencébe, a negyedik pályán én meg a másodikon úsztam és láttam, hogy figyel én meg többször is ránéztem. Majd átmentem melegedni, uncsimékhoz játszani, mivel ők is velünk jöttek. Majd hirtelen megjelent és belement a meleg vízbe. Utána jött apa hogy 400 méter hiányzik még, kénytelen voltam átmenni, leúszni, mire visszamentem már szállt ki a medencéből, de folyamatosan nézett és el is ment. Nagyon aranyos volt. -

 Haza jöttem és bezabáltam anya finom somlóijából. Pedig fogyni akarok, erre hízok. Annnyira jó vagyok. József Attila még vár, pedig már legszívesebben nem csinálnék semmit, csak beleraknám a táskámba és annyi.
fashion, indie, and jeans kép
Holnap rajz óra. Saját magamat kell lerajzolnom. Nagyon rossz.. Meg holnap menni akarok délután turizni. Kíváncsi leszek mi lesz belőle, bár nem sok esélyem van a holnapi vásárlásra. Sajnos.


Kedden megyek a természetgyógyászhoz, akkor azért nem jó.

Szerdán sietek haza a körmöshöz, mert az már nagyon le van nőve, lassan hányingerem van tőle. Na jó, ez azért túlzás, de körülbelül ilyesmi a helyzet.

Csütörtökön ki leszek egy olyan hosszú nap után és szerintem szakkörön is bent kell maradnom, a kipakolás miatt. Mert a jövő hét után kipakolás én meg sehol nem állok. Se gyaksziból, se rajzból.

Úgy hogy majd pénteken turizok valamit, már ha szerencsém lesz, ha nem akkor meg imádkozok, hogy a New Yorkerbe meg legyenek az ingek, amiket kinéztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése